Agencja badawcza IRCenter oraz SoInteractive agencja kreatywna rozpoczynają współpracę. Wspólny projekt – Adwatch.pl, którego premiera przewidziana jest na najbliższy tydzień, stanowić będzie źródło wiedzy eksperckiej dotyczącej nowych trendów w marketingu.
Wspólny projekt zakłada cykliczną realizację otwartych raportów badawczych. Pierwszy wspólny projekt zrealizowany przez obie agencje, „Check-in. Potencjał społecznościowy serwisów geolokalizacyjnych”, był pierwszym w Polsce badaniem korzystania przez konsumentów z usług LBS (Location-Based Services m.in. Foursqaure i Fb.Places). W raporcie m.in. omawiano korzyści, jakie płyną z ich wykorzystania w działaniach marketingowych i sprzedażowych.
Wraz z premierą serwisu udostępnione zostanie kolejne badanie. Dotyczyć ono będzie obecności instytucji bankowych i finansowych w mediach społecznościowych. Głównym celem jaki przyświecał twórcom badania było udzielenie odpowiedzi na pytanie: „Czy i w jaki sposób marki banków i instytucji finansowych wykorzystują media społecznościowe w komunikacji?”. Raport będzie można pobrać w najbliższych dniach ze strony adwatch.pl.
– Traktujemy projekt adwatch.pl jako ciekawe doświadczenie, które z naszego punktu widzenia powinno zmierzać w kierunku systematycznego tworzenia repozytorium wiedzy o mediach interaktywnych i najnowszych trendach – mówi Tomasz Sawicki dyrektor strategiczny z SoInteractive.
– Chcemy aby w ramach tego projektu realizowane były badania wychodzące poza media społecznościowe i dotykające nie badanych jeszcze w naszym kraju obszarów m.in. korzystania z nowych usług mobilnych, badań oglądalności treści video czy rozprzestrzeniania się kampanii viralowych – mówi Marcin Krzosek z IRCenter.
W najbliższych kilku miesiącach obie spółki planują publikację kolejnych trzech raportów, w tym dwóch w modelu płatnym.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.