Agencja badawcza IRCenter oraz SoInteractive agencja kreatywna rozpoczynają współpracę. Wspólny projekt – Adwatch.pl, którego premiera przewidziana jest na najbliższy tydzień, stanowić będzie źródło wiedzy eksperckiej dotyczącej nowych trendów w marketingu.
Wspólny projekt zakłada cykliczną realizację otwartych raportów badawczych. Pierwszy wspólny projekt zrealizowany przez obie agencje, „Check-in. Potencjał społecznościowy serwisów geolokalizacyjnych”, był pierwszym w Polsce badaniem korzystania przez konsumentów z usług LBS (Location-Based Services m.in. Foursqaure i Fb.Places). W raporcie m.in. omawiano korzyści, jakie płyną z ich wykorzystania w działaniach marketingowych i sprzedażowych.
Wraz z premierą serwisu udostępnione zostanie kolejne badanie. Dotyczyć ono będzie obecności instytucji bankowych i finansowych w mediach społecznościowych. Głównym celem jaki przyświecał twórcom badania było udzielenie odpowiedzi na pytanie: „Czy i w jaki sposób marki banków i instytucji finansowych wykorzystują media społecznościowe w komunikacji?”. Raport będzie można pobrać w najbliższych dniach ze strony adwatch.pl.
– Traktujemy projekt adwatch.pl jako ciekawe doświadczenie, które z naszego punktu widzenia powinno zmierzać w kierunku systematycznego tworzenia repozytorium wiedzy o mediach interaktywnych i najnowszych trendach – mówi Tomasz Sawicki dyrektor strategiczny z SoInteractive.
– Chcemy aby w ramach tego projektu realizowane były badania wychodzące poza media społecznościowe i dotykające nie badanych jeszcze w naszym kraju obszarów m.in. korzystania z nowych usług mobilnych, badań oglądalności treści video czy rozprzestrzeniania się kampanii viralowych – mówi Marcin Krzosek z IRCenter.
W najbliższych kilku miesiącach obie spółki planują publikację kolejnych trzech raportów, w tym dwóch w modelu płatnym.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.