Agencja badawcza IRCenter oraz SoInteractive agencja kreatywna rozpoczynają współpracę. Wspólny projekt – Adwatch.pl, którego premiera przewidziana jest na najbliższy tydzień, stanowić będzie źródło wiedzy eksperckiej dotyczącej nowych trendów w marketingu.
Wspólny projekt zakłada cykliczną realizację otwartych raportów badawczych. Pierwszy wspólny projekt zrealizowany przez obie agencje, „Check-in. Potencjał społecznościowy serwisów geolokalizacyjnych”, był pierwszym w Polsce badaniem korzystania przez konsumentów z usług LBS (Location-Based Services m.in. Foursqaure i Fb.Places). W raporcie m.in. omawiano korzyści, jakie płyną z ich wykorzystania w działaniach marketingowych i sprzedażowych.
Wraz z premierą serwisu udostępnione zostanie kolejne badanie. Dotyczyć ono będzie obecności instytucji bankowych i finansowych w mediach społecznościowych. Głównym celem jaki przyświecał twórcom badania było udzielenie odpowiedzi na pytanie: „Czy i w jaki sposób marki banków i instytucji finansowych wykorzystują media społecznościowe w komunikacji?”. Raport będzie można pobrać w najbliższych dniach ze strony adwatch.pl.
– Traktujemy projekt adwatch.pl jako ciekawe doświadczenie, które z naszego punktu widzenia powinno zmierzać w kierunku systematycznego tworzenia repozytorium wiedzy o mediach interaktywnych i najnowszych trendach – mówi Tomasz Sawicki dyrektor strategiczny z SoInteractive.
– Chcemy aby w ramach tego projektu realizowane były badania wychodzące poza media społecznościowe i dotykające nie badanych jeszcze w naszym kraju obszarów m.in. korzystania z nowych usług mobilnych, badań oglądalności treści video czy rozprzestrzeniania się kampanii viralowych – mówi Marcin Krzosek z IRCenter.
W najbliższych kilku miesiącach obie spółki planują publikację kolejnych trzech raportów, w tym dwóch w modelu płatnym.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...