Celem projektu jest maksymalizacja sprzedaży usług i produktów marki Play oraz zwiększenie liczby odwiedzających salony firmowe, znajdujące się w galeriach handlowych. Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast w wieku od 13 do 35 lat, którzy są podatni na promocje, wyprzedaże i wszelkiego rodzaju zniżki.
Autorem wyjściowego konceptu kreatywnego jest agencja Brain. Pomysł opiera się na konwencji kryminalno – komiksowej. Kreacja w zabawny sposób ilustruje napad na wielkie Łup, którym są oferty promocyjne oraz nagrody pieniężne do wygrania w loterii.
AdWorks odpowiedzialny jest za organizację loterii promocyjnej, a także opracowanie komunikacji BTL, rozwijającej temat kampanii mediowej. Poza standardowymi pakietami informacyjnymi do firmowych punktów sprzedaży, zaprojektowane zostały materiały do kiosków, stacji benzynowych, a także komisów i koszulki dla sprzedawców na czas trwania kampanii.
Na potrzebę serii animacji, które są częścią projektu i są realizowane przez agencję marketingu doświadczeń EMLab (Grupa Mothership) powstały dodatkowe kupony, ulotki oraz urna na wypełnione kupony konkursowe.
Kampania trwa od 18 stycznia do 8 marca 2008r. Łącznie poza autorskimi salonami sprzedaży obejmie ponad 450 punktów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.