AdWorks przygotowała nową kampanię Play

Do końca grudnia potrwa kampania PLAY informująca o otwarciu sieci punktów sprzedaży Play w sklepach MediaMarkt.
Koncept zakładał stworzenie w każdym z objętych kampanią punktów, indywidualnych, wielkopowierzchniowych layoutów współgrających z tłem, na jakim zostały umieszczone. Kampania wymagała, zatem wykonania zdjęć każdego z budynków i naniesienia na nie projektów z wykorzystaniem charakterystycznego brandingu. Dzięki temu zabiegowi udało się wywołać złudzenie optyczne sugerujące, że Play niemalże rozsadza od środka sklepy MediaMarkt, w których się znajduje.

„Cieszymy się, że dzięki otwartości Klienta powstały projekty, które w naprawdę innowacyjny sposób traktują najprostszy z możliwych tematów: informację o punkcie sprzedaży. To dowód, że gotowość do podejmowania wyzwań technicznych i organizacyjnych w imię kreatywności i jakości działania, procentuje” – komentuje Magdalena Tuczyńska, szefowa AdWorks.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top