Z nowym rokiem agencja public relations CORE PR udostępniła witrynę internetową. Pod adresem corepr.pl znajdują się informacje dotyczące oferowanych usług, doświadczenia zespołu oraz aktualnych i zrealizowanych projektów.
Nowa witryna powstała z myślą o firmach, instytucjach oraz osobach poszukujących wsparcia w zakresie profesjonalnych usług public relations. Na witrynie znajduje się między innymi dział informujący odbiorców o metodach współpracy CORE PR z klientami oraz mediami.
Całość przygotowała grupa Stamina specjalizująca się w tworzeniu stron internetowych oraz projektów graficznych. Założeniem twórców było precyzyjne określenie pozycji i związków pomiędzy wszystkimi elementami witryny.
„Przeładowanie witryny nadmierną liczbą nawet najbardziej wyrafinowanych efektów wizualnych zawsze przynosi skutek odwrotny do zamierzonego, powodując dezorientację odwiedzającego.” – powiedział Łukasz Marcinkowski odpowiedzialny za projekt graficzny strony. Strona została zaprojektowana tak, aby każdemu użytkownikowi serwisu wystarczyły maksymalnie 3 kliknięcia myszką, żeby znalazł interesujące go informacje.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.