Agencja interaktywna GoldenSubmarine – w wyniku wygranego przetargu – zajmie się stworzeniem internetowego serwisu korporacyjnego dla samochodów i motocykli marki Honda.
Zakres prac obejmuje opracowanie koncepcji nowego serwisu – zaplanowanie struktury funkcjonalnej, zaprojektowanie szaty graficznej i sposobu nawigacji oraz wdrożenie systemu zarządzania treścią. Współpraca między GoldenSubmarine a Hondą obejmować będzie również stałe wsparcie merytoryczne i opiekę nad portalem – jego rozwój i rozbudowę o nowe moduły. Uruchomienie serwisu planowane jest na koniec 2009 roku.
O wyborze agencji GoldenSubmarine spośród innych startujących w przetargu zadecydowało kilka czynników, w tym przede wszystkim wyczucie potrzeb marki przekładające się na zaproponowaną kreację graficzną serwisu oraz jego strukturę. Nie bez znaczenia było również doświadczenie w realizacji projektów serwisów internetowych dla branży samochodowej.
„Bardzo cieszymy się ze współpracy z Hondą. Przetarg był dla nas ważny, ponieważ mogliśmy pokazać pełnię naszych możliwości. Nie tylko rozbudowane serwisy korporacyjne, ale również obsługa i strategiczny rozwój marki w internecie to obszary, w których się specjalizujemy.” – mówi Marta Drzymała, dyrektor sprzedaży GoldenSubmarine.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.