Agencja interaktywna GoldenSubmarine – w wyniku wygranego przetargu – zajmie się stworzeniem internetowego serwisu korporacyjnego dla samochodów i motocykli marki Honda.
Zakres prac obejmuje opracowanie koncepcji nowego serwisu – zaplanowanie struktury funkcjonalnej, zaprojektowanie szaty graficznej i sposobu nawigacji oraz wdrożenie systemu zarządzania treścią. Współpraca między GoldenSubmarine a Hondą obejmować będzie również stałe wsparcie merytoryczne i opiekę nad portalem – jego rozwój i rozbudowę o nowe moduły. Uruchomienie serwisu planowane jest na koniec 2009 roku.
O wyborze agencji GoldenSubmarine spośród innych startujących w przetargu zadecydowało kilka czynników, w tym przede wszystkim wyczucie potrzeb marki przekładające się na zaproponowaną kreację graficzną serwisu oraz jego strukturę. Nie bez znaczenia było również doświadczenie w realizacji projektów serwisów internetowych dla branży samochodowej.
„Bardzo cieszymy się ze współpracy z Hondą. Przetarg był dla nas ważny, ponieważ mogliśmy pokazać pełnię naszych możliwości. Nie tylko rozbudowane serwisy korporacyjne, ale również obsługa i strategiczny rozwój marki w internecie to obszary, w których się specjalizujemy.” – mówi Marta Drzymała, dyrektor sprzedaży GoldenSubmarine.
Wpisy promowane
- Trzy korzyści z kwalifikowania technologii spawania (WPQR)Kwalifikowanie technologii spawania WPQR (ang. Welding Procedure Qualification Record) to procedura skierowana do firm oferujących produkcję spawalniczą. Wdrożenie WPQR daje ...
- Zmiana strony firmowej – jak uniknąć pułapek i przeprowadzić migrację bezproblemowo?W dynamicznym świecie cyfrowym aktualizacja strony internetowej jest nieunikniona. Nowe technologie, zmieniające się trendy UX i wymagania użytkowników sprawiają, że ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!