Agencja GoldenSubmarine dla marki Honda

Opublikowano: 31 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja interaktywna GoldenSubmarine – w wyniku wygranego przetargu – zajmie się stworzeniem internetowego serwisu korporacyjnego dla samochodów i motocykli marki Honda.

Zakres prac obejmuje opracowanie koncepcji nowego serwisu – zaplanowanie struktury funkcjonalnej, zaprojektowanie szaty graficznej i sposobu nawigacji oraz wdrożenie systemu zarządzania treścią. Współpraca między GoldenSubmarine a Hondą obejmować będzie również stałe wsparcie merytoryczne i opiekę nad portalem – jego rozwój i rozbudowę o nowe moduły. Uruchomienie serwisu planowane jest na  koniec 2009 roku.

O wyborze agencji GoldenSubmarine spośród innych startujących w przetargu zadecydowało kilka czynników, w tym przede wszystkim wyczucie potrzeb marki przekładające się na zaproponowaną kreację graficzną serwisu oraz jego strukturę. Nie bez znaczenia było również doświadczenie w realizacji projektów serwisów internetowych dla branży samochodowej.

„Bardzo cieszymy się ze współpracy z Hondą. Przetarg był dla nas ważny, ponieważ mogliśmy pokazać pełnię naszych możliwości. Nie tylko rozbudowane serwisy korporacyjne, ale również obsługa i strategiczny rozwój marki w internecie to obszary, w których się specjalizujemy.” – mówi Marta Drzymała, dyrektor sprzedaży GoldenSubmarine.

Tomasz UchańskiAgencja GoldenSubmarine dla marki Honda

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski