Agencja GoldenSubmarine uruchomiła firmowego bloga

Opublikowano: 26 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Blog firmowy GoldenSubmarine to nie tylko zapis codziennej pracy i czasu spędzonego po godzinach pracowników agencji – programistów, grafików czy też opiekunów klientów. To również baza wiedzy dla klientów agencji oraz wszystkich zainteresowanych marketingiem interaktywnym.

Na blogu znajdziemy oprócz działu „Co nowego” – sekcje „Case study”, a w niej analizę zrealizowanych projektów, „Dla mediów”, „Opinie” czy też, „Rynek”. Autorami bloga są pracownicy agencji GoldenSubmarine. W jego tworzenie szczególnie zaangażowani są: Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji, Marta Krysik, dyrektor zarządzający, Marcin Gruca, członek zarządu odpowiedzialny za dział realizacji oraz Ewelina Gierlich, copywriter.

– Stworzenie firmowego bloga było naturalną koleją rzeczy. Agencja, która rekomenduje swoim klientom wykorzystywanie w biznesie najnowszych narzędzi komunikacji internetowej, sama powinna również ich używać – mówi Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji GoldenSubmarine.

www.goldensubmarine.com

Hanna LaskowskaAgencja GoldenSubmarine uruchomiła firmowego bloga

Podziel się!

O autorze

hania