„W 1499 roku, w Hamburgu, szalony wynalazca Martin Alleszuzammen, rzekomy kuzyn od strony matki sąsiada Leonarda da Nici, skonstruował maszynę do łączenia… Po śmierci wynalazcy słuch o niezwykłej maszynie zaginął. Dopiero ponad 500 lat później Naukowiec Ignacy Siemięsza odnalazł ją pod Wrocławiem…”
Tak właśnie zaczyna się pasjonująca historia niebywałej maszyny oraz niezwykle zdolnego naukowca, który bardzo „namieszał” na rynku telekomunikacyjnym.
Pomysł na projekt marketingowy SieMiesza.pl powstał w agencji interaktywnej Adv.pl na zlecenie Telekomunikacji Polskiej. Witryna w niecodzienny sposób komunikuje promocyjny pakiet Neostrady i Telewizji.
„Internauta nie ma do czynienia z przekazem typu „kup teraz taniej” lub „z nami życie jest prostsze”. W zamian za to poznaje historię „maszyny mieszającej” i zabawnego Profesora Ignacego Sięmięsza. To właśnie ta zabawna historia wprowadza go w świat marki oraz promowanego produktu – mówi Przemysław Pawlak, Video & Motion Production Manager w Adv.pl.
Komunikację na WWW wspiera kampania internetowa wykorzystująca formaty video. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge:CIA.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.