Mediaedge:CIA

MEC Interaction zdobył budżet Bio-Active

MEC Interaction, internetowa komórka domu mediowego Mediaedge:CIA, zdobyła budżet reklamowy Bio-Active. Zaproszenie do wzięcia udziału w otwartym przetargu otrzymało pięć domów mediowych. W finałowej rozgrywce pomysły MEC na kampanię reklamową „Kiperiada” wygrały z propozycją domu mediowego ValueMedia.

Agencja interaktywna Adv.pl i TP mieszają konia z kretem

„W 1499 roku, w Hamburgu, szalony wynalazca Martin Alleszuzammen, rzekomy kuzyn od strony matki sąsiada Leonarda da Nici, skonstruował maszynę do łączenia… Po śmierci wynalazcy słuch o niezwykłej maszynie zaginął. Dopiero ponad 500 lat później Naukowiec Ignacy Siemięsza odnalazł ją pod Wrocławiem…”

Nowa kampania reklamowa Visy

Visa Europe rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej „Visa – żyje się lepiej” wprowadzeniem nowego telewizyjnego spotu reklamowego. Jego fabułę stanowi zwykły dzień z życia człowieka, który płynnie i swobodnie sunie wzdłuż ulicy przemieszczając się pomiędzy punktami sprzedaży, w których używa karty Visa do zakupu rzeczy małych i dużych.

TBWA i Fundacja WHD

W styczniu 2009 r. rozpoczęła się kampania 1% podatku dla Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci pod hasłem „ W domu dzieci mniej się boją”, która ma na celu zachęcenie społeczeństwa polskiego do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji WHD.

Ty tu urządzisz – kampania wizerunkowa IKEA

Już od poniedziałku (19 stycznia br.), możemy oglądać efekty nowej kampanii wizerunkowej IKEA. Hasło przewodnie „Ty tu urządzisz” ma zachęcić do życia po swojemu i przełamania obawy przed byciem ocenianym.

Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY

Adv.pl stworzyło komunikację e-marketingową dla nowego produktu Nestle – Smacznej Zupy WINIARY- wykorzystując między innymi serwis produktowy pierwszapodomowej.pl. Jest on uzupełnieniem komunikacji marketingowej w telewizji i prasie. Serwis oraz wspierająca go kampania reklamowa wystartowały w ostatnim tygodniu lutego. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2008. Smaczna Zupa jest kierowana do pracujących mieszkańców miast, zarówno kobiet, jak i …

Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY więcej »

DwuPak Hostingowy w Netii

Netia rozpoczęła w Internecie kampanię reklamową swojej najnowszej promocji hostingu o nazwie DwuPak Hostingowy. Kampania ma na celu zapoznanie internautów z nową ofertą produktu NetHosting oraz towarzyszącą jej promocją. Obecnie Klienci Netii mogą wybrać jeden z 3 gotowych pakietów – Sputnik, Viking lub Voyager, różniących się między sobą wielkością udostępnianej powierzchni dyskowej oraz limitem transferu …

DwuPak Hostingowy w Netii więcej »

Przewiń do góry