Agencje reklamowe wdrażają iScala 2.2

Opublikowano: 21 maja 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Firma Epicor Software Corporation, w Polsce funkcjonująca pod nazwą Epicor|Scala, poinformowała o zawarciu kontraktów na wdrożeniu najnowszej wersji systemu iScala 2.2 w agencjach reklamowych Gruppa 66 Ogilvy i Young & Rubicam. iScala 2.2 to w pełni zintegrowanego system Epicor Software Corporation do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP).
Agencja Ogilvy korzystała wcześniej ze starszej wersji systemu Scala. O wyborze nowej wersji systemu – iScala 2.2 – zdecydowało zadowolenie użytkowników z dotychczasowej pracy z aplikacją, możliwość szybkiego wdrożenia nowej wersji systemu oraz łatwa adaptacja systemu do zmieniających się przepisów. Nie bez znaczenia były także udogodnienia w nowej wersji iScala, związane z zarządzaniem i administrowaniem, oraz rozszerzone funkcjonalności modułu Finanse: raportowanie, możliwość tworzenia wydruków, integracja z pakietem MS Office, czy możliwość zarządzania środkami trwałymi. W polskiej agencji Gruppa 66 Ogilvy zwiększono także ilość użytkowników systemu – obecnie z  modułu Finanse iScala korzysta łącznie 8 osób. Projekt wdrożeniowy dla Ogilvy w Polsce był koordynowany przez polskich konsultantów Epicor|Scala.

Taką samą decyzję podjęła inna agencja reklamowa będąca wieloletnim użytkownikiem systemu Scala zarówno w Polsce jak i na Węgrzech – Young & Rubicam. Oprócz wymienionych powyżej powodów, dodatkową motywacją do równoczesnego przejścia na najnowszą wersję systemu była możliwość wdrożenia identycznego systemu w kilku spółkach należących do grupy Young & Rubicam, mających siedzibę w różnych krajach.

www.epicor.pl

Hanna LaskowskaAgencje reklamowe wdrażają iScala 2.2

Podziel się!

O autorze

hania