Agito.pl ma nowe logo i layout

Opublikowano: 9 lipca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

Spersonalizowany dobór produktów, nowe strony kategorii i łatwiejsza nawigacja po serwisie – mają to być główne wyróżniki nowego wyglądu sklepi Agito.pl.

Nowa odsłona serwisu Agito.pl (Grupa Allegro) to nie tylko nowy layout i logo, ale również nowy układ treści, funkcjonalności i rozwiązania graficzne. Najwięcej zmian wprowadzono na stronie głównej. Klienci otrzymali m.in.: spersonalizowany dobór produktów, listę bestsellerów, promocji i najczęściej oglądanych towarów w sklepie, a także w poszczególnych kategoriach oraz listę życzeń, którą mogą dzielić się z przyjaciółmi.

Po wielu miesiącach pracy, analiz i testów, w ręce klientów oddajemy nową wersję naszej strony internetowej. Wprowadziliśmy na niej wiele zmian, których zadaniem jest maksymalnie ułatwić proces zakupowy. Jednym z przykładów mogą być tzw. rekomendacje do zakupów, czyli spersonalizowany dobór produktów, uzależniony od tego, co dany klient ostatnio u nas kupił. Nowa wersja sklepu jest też bardziej przejrzysta i czytelna – powiedział Szymon Bujalski, członek zarządu spółki Agito.

agito

Wraz z wprowadzeniem nowego wyglądu Agito.pl, zmienia się także logo sklepu. Podstawowym założeniem przy jego tworzeniu było oddanie nieskomplikowania i przejrzystości serwisu.

Wprowadzenie nowego layoutu sklepu oraz nowych funkcji ma być początkiem procesu, którego celem jest usprawnienie zakupów w Agito.pl.

Dawid ZarazińskiAgito.pl ma nowe logo i layout

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.