Rozstrzygnięto drugą edycję plebiscytu Mistrz Handlu i Usług MasterCard®. W tym roku, po raz drugi zwycięzcą w Plebiscycie Internautów okazał się sklep Agito.pl.
Konkurs, którego pomysłodawcą jest MasterCard, odbył się po raz drugi. Składa się on z ogólnopolskiego badania konsumenckiego przeprowadzanego przez instytut Pentor oraz Plebiscytu Internautów. W Plebiscycie Internautów, klienci mogli ocenić ponad sto marek sklepów wymienionych z nazwy i nieograniczoną ilość sklepów internetowych.
Podobnie jak w ubiegłym roku, zwycięzcą Plebiscytu Internautów został sklep internetowy Agito.pl. Otrzymał dwie nagrody, zdobywając największą liczbę głosów zarówno w kategorii „Sklep internetowy”, jak i wśród wszystkich nominowanych firm. W ocenie klientów sklep wyróżnił się m.in. atrakcyjnymi cenami, szybką realizacją zamówień, profesjonalną obsługą i bezpieczeństwem transakcji.
– Stale pracujemy nad tym, by oferować Klientom nie tylko najlepsze ceny, ale także profesjonalną obsługę, doradztwo, szybką wysyłkę i wygodę zakupów w naszym sklepie. Cieszę się, że Klienci pozytywnie oceniają nasze działania i kolejny raz dają temu wyraz – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.
Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2008 to druga edycja corocznego plebiscytu, w którym konsumenci głosują na najlepsze sieci handlowe i usługowe w Polsce. Plebiscyt ma na celu promocję dobrych wzorów i praktyk handlowych. Pomysłodawcą konkursu jest MasterCadr Europe, a partnerami są: Pentor International Research oraz redakcje „Detal Dzisiaj”, „Detal Dzisiaj Network”, „Gazeta Bankowa”, „Komputer Świat”, „Newsweek” i Wirtualna Polska.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.