Sklep Agito.pl zajął pozycję lidera polskiego rynku e-commerce osiągając w ub. roku przychody w wysokości 120 mln zł – wynika z raportu „E – commerce 2007” przygotowanego przez Internet Standard.
Wartość polskiego rynku handlu internetowego w 2007 r. roku oszacowano
w raporcie na przeszło 8,1 mld zł. Wśród sklepów internetowych, największym udziałem wartościowym może się pochwalić Agito.pl – internetowy hipermarket
z elektroniką użytkową. W porównaniu do roku 2006, jego przychody zwiększyły się o ponad 120% (120 mln zł w porównaniu z 53 mln zł).
Strony Agito.pl odwiedzało w minionym roku ponad 5,5 mln unikalnych użytkowników. Ok. 100 tysięcy klientów złożyło 140 tys. zamówień, kupując w sumie ćwierć miliona produktów.
Raport Internet Standard wskazuje na najważniejsze, zdaniem klientów, zalety sklepów internetowych – możliwość składania zamówień o dowolnej porze, dostawa do domu i oszczędność czasu. Co ciekawe, niskie ceny towarów znalazły się dopiero na czwartej pozycji wśród motywacji zakupowych respondentów.
– Nasze doświadczenie i konsekwencja w działaniu sprawiły, że przez kolejny rok
z rzędu tysiące ludzi zaufało Agito.pl. Jestem przekonany, że dzięki atrakcyjnej ofercie i profesjonalnej obsłudze klientów, również w kolejnych latach będziemy mogli mówić o dynamicznym rozwoju polskiego rynku e-commerce z pozycji lidera – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.