Sklep internetowy Agito.pl wprowadził nową usługę umożliwiającą dostarczenie zamówionych towarów tego samego dnia na terenie Warszawy.
Doskonale rozumiemy, że obok szerokiej oferty produktowej i atrakcyjnych cen, to, co jest najważniejsze dla klientów sklepów internetowych, to szybki czas dostawy zamówionego towaru. Dotyczy to głównie bardzo zabieganego, dla wielu z nas, okresu przedświątecznego, gdy nie wyobrażamy sobie, aby wymarzony prezent od Mikołaja nie dotarł do naszego dziecka na czas. Przewidujemy, że właśnie przed świętami zainteresowanie usługą szybkiej dostawy będzie wyjątkowo duże – powiedział Maciej Piotrowski, dyrektor marketingu w Agito.pl.
Usługa szybkiego dostarczenia przesyłki polega na tym, że zamówienia złożone w danym dniu do godz. 15:00, przejmuje kurier TBA Express. Dostarczanie zakupów na terenie Warszawy rozpoczyna się od godziny 16:00 do wieczora. Usługa szybkiej dostawy dotyczy wszystkich produktych z oferty sklepu Agito.pl, pod warunkiem, że są one dostępne w magazynie.
Klienci, którzy zdecydują się na wybór tej usługi mogą wybierać formę płatności za pobraniem lub przelew online.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.