Podczas wczorajszej Gali finałowej konkursu Webstarfestival 3.0 witryna Agito.pl została uhonorowana podwójnym tytułem „Sklep Internetowy Roku 2007”. Głosami internautów oraz Akademii Internetu największy polski hipermarket z elektroniką użytkową został oceniony jako „Sklep Internetowy roku 2007”.
Webstarfestival to prestiżowy konkurs na najlepsze polskie strony i przedsięwzięcia internetowe. W tegorocznej, trzeciej edycji plebiscytu, przyznano nagrody w 27 kategoriach.
– Jesteśmy dumni z podwójnego zwycięstwa w konkursie szczególnie, że zarówno eksperci jak i internauci docenili wkład zespołu Agito.pl w tworzenie nowoczesneji przyjaznej platformy handlowej. Dołożymy starań by w przyszłości jeszcze lepiej sprostać wzrastającym oczekiwaniom naszych Klientów – powiedział Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.
Pierwsza nagroda w konkursie Webstarfestival 2007 to już czwarte istotne wyróżnienie branżowe Agito.pl w tym roku. Poprzednie tegoroczne sukcesy serwisu to m. in.:
• pierwsze miejsce w Plebiscycie Internautów Mistrz Handlu i Usług Mastercard 2007,
• drugie miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się środkowoeuropejskich firm technologicznych „Deloitte The Fast 50” w kategorii Rising Stars 2007,
• drugie miejsce w rankingu tygodnika Wprost i portalu Money.pl na Najlepszy Sklep Internetowy 2007 w kategorii elektronika użytkowa.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...