Agora i ATM Grupa w dniu 18 grudnia 2007 podpisały akt założycielski spółki A2 Multimedia zajmującej się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet. Kapitał zakładowy spółki wynosi 4 mln zł, a każda z firm objęła w niej 50% udziałów. Pierwszym przedsięwzięciem spółki jest portal Tivi.pl.
Działalność spółki w początkowej fazie koncentruje się na produkcji i dystrybucji formatów telewizyjnych do internetu. Połączenie znajomości branży i know-how produkcyjnego ATM Grupy z doświadczeniem Agory w zakresie działalności internetowej, kompetencjami redakcyjnymi, technologicznymi i marketingowymi – zaowocowało uruchomionym portalem Tivi.pl.
Producentem materiałów do portalu Tivi.pl są obie spółki ATM Grupa i Agora, które wspólnie od kilku miesięcy testują produkcję formatów wideo przeznaczonych do emisji w sieci. Efektem tych działań jest uruchomienie na platformie Tivi.pl kolejnych, po serwisie BB4, kanałów, takich jak „SUPERMEN-da”, „Waga” czy „Łazienka” – są to jedne z pierwszych w Polsce miniseriali przeznaczonych do emisji w internecie. Inne kanały to przedsięwzięcia cross-mediowe: „Happy Hour” – oficjalna strona programu plotkarskiego emitowanego na antenie TV4 i „Kiepscy od kuchni” – strona przedstawiająca kulisy powstawania kultowego serialu emitowanego w telewizji Polsat.
„Platformę Tivi.pl różni od innych platform telewizji internetowej przede wszystkim to, że na Tivi.pl internauci znajdą treści wideo tworzone specjalnie z myślą o dystrybucji w internecie. Ponadto, platforma będzie serwisem społecznościowym, więc użytkownicy uzyskają narzędzia do współtworzenia kontentu” – mówi Marcin Męczkowski, członek zarządu A2 Multimedia.
„Chcemy, aby użytkownicy TiVi.pl byli współtwórcami platformy. Dlatego oferujemy im różnorodne i przyjazne narzędzia, dzięki którym mogą oglądać i komentować programy, ale też tworzyć swoje profile i wymieniać się informacjami i zdjęciami czy umieszczać na platformie własne materiały wideo” – mówi Tomasz Józefacki, dyrektor pionu Internet Agory.
Pierwszym serwisem uruchomionym na platformie była oficjalna strona programu Big Brother – www.bb4.tivi.pl, który wystartował we wrześniu 2007 roku. Co miesiąc przyciąga ponad 700 tys. unikalnych użytkowników, posiada też ponad 130 tys. aktywnych profili zarejestrowanych użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.