Agora z AdTaily będzie sprzedawała reklamy na blogach

Agora rozpoczęła współpracę z firmą AdTaily, która stworzyła system reklam przeznaczonych do umieszczenia na blogach i serwisach wymagających nieinwazyjnych form reklamowych.

Reklamy AdTaily bazują na samoobsługowych widgetach i mogą być stosowane na blogach oraz stronach, na których agresywne formy reklamy internetowej jak np. formy layerowe nie znajdują zastosowania. Widgety AdTaily mogą być z powodzeniem wykorzystywane przez rzadziej odwiedzane serwisy z tzw. długiego ogona (z ang. long tail), które przez niską popularność nie spełniają kryteriów pozwalających im na wejście do oferty sieci reklamowych czy samodzielne pozyskiwanie reklam. Wpływy z emisji reklam dzielone będą między AdTaily a właściciela bloga; w każdym modelu ten ostatni otrzymuje większą część wpływów.

– Reklamy AdTaily stanowią nową jakość na rynku reklamy internetowej i mogą zrewolucjonizować podejście do reklamy na blogach. Ten format można wykorzystywać na każdej stronie internetowej, ale przede wszystkim reklamy AdTaily to rozwiązanie dla tych, którzy dotychczas pozostawali wykluczeni reklamowo, czyli blogerów oraz właścicieli witryn internetowych o mniejszej popularności – mówi Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży w Segmencie Internet Agory. – Na naszej platformie Blox.pl mamy wiele wartościowych merytorycznie blogów, czytanych przez najbardziej wpływową grupę użytkowników w polskim internecie – reklamy AdTaily pozwolą marketerom na dotarcie do nich z odpowiednim przekazem.

Firma AdTaily określana jest mianem startupu, czyli młodej, dynamicznie działającej w internecie spółki z dużymi szansami osiągnięcia szybkiego sukcesu. W ubiegłym roku firma została wyróżniona w konkursie na najlepiej zapowiadający się startup internetowy Seedcamp.com w Londynie, w którym znalazła się w finałowej dwudziestce spośród czterystu pomysłów z całej Europy.

Agora została partnerem sprzedażowym AdTaily. W marcu br. rozpoczną się testy reklam w serwisach spółki oraz na blogach, których właściciele będą zainteresowani współpracą reklamową. Agora jest również partnerem doradczym AdTaily.

– Współpraca z Agorą to dla nas szansa na stworzenie unikalnej oferty reklamowej dla tak zwanych mediów społecznych, czyli tych miejsc w Internecie gdzie przebywa coraz więcej użytkowników i gdzie coraz częściej podejmowane są decyzje konsumenckie. Niszowi wydawcy, a w szczególności blogerzy, właściciele forum internetowych lub serwisów społecznościowych dzięki AdTaily będą mogli lepiej monetyzować swoją działalność internetową, zachowując delikatne reklacje ze swoimi użytkownikami, którzy ufają w obiektywność tych mediów i nie akceptuja agresywnych przekazów reklamowych – mówi Jakub Krzych, współtwórca projektu.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top