Serwis Niania.pl uruchomił usługę Akademia Niania.pl. Kursy szkoleniowe on-line prowadzone przy współpracy z dyplomowanymi pedagogami pozwalają podnosić kwalifikacje nianiom zarejestrowanym w serwisie, a także szkolić osoby, które dopiero chcą zostać opiekunkami.
Niania.pl jest serwisem pośrednictwa pracy w opiece nad dziećmi. W serwisie opiekunki zakładają swoje profile i poszukują pracy, rodzice natomiast dają oferty pracy poszukując niań. Celem serwisu jest oferowanie większej wartości dodanej niż inne serwisy ogłoszeniowe polegającej na sprawdzaniu profili i tożsamości opiekunek oraz wykorzystaniu takich narzędzi jak referencje i rankingi niań.
Dzięki uruchomieniu usługi Akademia Niania.pl właściciele serwisu mają nadzieję na ciągłe podnoszenie kwalifikacji zarejestrowanych opiekunek oraz zdobycie nowych użytkowników chcących odbyć szkolenie.
W zeszłym roku serwis został kupiony przez spółkę Pomocni.pl, której inwestorem jest anioł biznesu Łukasz Gadowski i niemiecki fundusz Team Europe Ventures. Serwis Niania.pl został całkowicie przebudowany i jego nowa wersja ruszyła w październiku 2008.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.