13 czerwca br. w Trójmieście odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu ośmiu szkoleń Akademii Social Media. Projekt – organizowany przez agencję Personal PR – jest skierowany do osób, które chcą samodzielnie prowadzić działania w mediach społecznościowych dla swoich firm i marek. Cykl szkoleń obejmie zarówno podstawy zagadnień związanych z mediami społecznościowymi, jak też tematy przeznaczone dla osób bardziej zaznajomionych z działaniami marek w społecznościach. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie AkademiaSocialMedia.pl.
Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Podczas zajęć zaprezentowane zostaną dobre i sprawdzone praktyki oraz niestandardowe pomysły, które mogą być źródłem inspiracji dla uczestników. Akademia Social Media dostarczy również wiedzy na temat ewentualnych zagrożeń w prowadzeniu komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych i możliwych sposobów łagodzenia sytuacji kryzysowych.
Pierwsze spotkanie, „Krok pierwszy – Jak odnaleźć się w dżungli social media”, odbędzie się 13 czerwca br. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. Gośćmi specjalnymi będą: Michał Laskowski, wykładowca Uniwersytetu Gdańskiego i autor bloga laskowski.edu.pl, oraz Artur Małek, twórca bloga naFejsie.pl, skierowanego do osób działających lub zamierzających rozpocząć działania marketingowe na Facebooku. Uczestnicy pierwszego szkolenia z cyklu poznają potencjał tkwiący w social media i możliwości jego wykorzystania. Biorący udział w szkoleniu dowiedzą się również o zasadach funkcjonowania konsumentów w internecie.
W roli kolejnych wykładowców Akademii wystąpią specjaliści z branży marketingu i social media z całej Polski. Wykłady i warsztaty poprowadzą m. in.:
- Natalia Hatalska – ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, wykładowca w SWPS, SGH i na Uniwersytecie Gdańskim, autorka bloga hatalska.com,
- Tomasz Topa – entuzjasta internetowych nowinek oraz elektronicznych gadżetów, autor bloga tomasz.topa.pl,
- Rafał Janik – specjalista w zakresie mediów internetowych, marketingu i e-commerce. Odpowiada za rozwój serwisów stowarzyszonych w grupie Redefine,
- Jacek Jankowski – ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, specjalizuje się w grach i aplikacjach w firmach Nobagames i Redefine, autor bloga jacekjankowski.pl,
- Bartosz Kwaśniewski – w firmie 8fish zajmuje się planowaniem i wdrażaniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, YouTube czy NK,
- Anna Miotk – dyrektor pionu monitoringu internetu w NetSprint.pl, autorka bloga annamiotk.pl, posiada sześcioletnie doświadczenie w Public Relations,
- Michał Sadowski – Współtwórca serwisów internetowych Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Brand24.pl czy Finansosfera. Komentator zjawisk związanych z internetem, autor bloga michalsadowski.pl.
- Miłosz Woźniak – Seo Director w firmie Semtec, zajmuje się m. in. planowaniem strategii SEO oraz optymalizacją stron,
- Specjaliści ds. marketingu z Wirtualnej Polski – Anna Pogorzelska, ekspert w zakresie strategii marketingowej i komunikacji oraz Filip Cieślak, odpowiedzialny za kampanie społecznościowe Wirtualnej Polski.
Rozmowy z kolejnymi gośćmi Akademii trwają.
Social media to ta część internetu, w której należy świadomie zdecydować, czy dana marka lub firma powinna zaistnieć i w jaki sposób. Niezależnie od tego, czy firma, w której pracujemy, jest duża, czy mała, czy zatrudnia setki pracowników, czy kilka osób. Hasła takie, jak: Facebook, Twitter czy Blip nie budzą już w biznesie tyle emocji, co trzy lata temu. Jednak, mimo powszechnego zaznajomienia z tematem, wciąż obserwujemy, że wiele firm nie odnajduje się w dżungli mediów społecznościowych. Stąd pomysł na szkolenia, po których każdy będzie mógł w tej dżungli znaleźć miejsce dla siebie, działać samodzielnie i efektywnie – powiedziała Marta Laskowska, Social Media Specialist, Personal PR.
Szkolenia zainicjowane przez agencję Personal PR zaplanowane zostały w taki sposób, aby udział w nich nie wiązał się z wysokimi kosztami finansowymi i czasowymi. Dlatego spotkania w ramach cyklu Akademii Social Media obywać się będą średnio raz w miesiącu. W tym czasie przekazane zostaną uczestnikom praktyczne, niezbędne i wyczerpujące informacje. Wszystkie Akademie odbędą się w Trójmieście.
Dla kogo?
Akademia Social Media to projekt skierowany do osób, które prowadzą lub dopiero będą prowadzić działania w mediach społecznościowych:
- Właścicieli i pracowników firm, którzy chcą samodzielnie prowadzić działania w social media, nie korzystając z usług agencji,
- Przedstawicieli firm, które wchodzą na rynek i nie mają dużych budżetów na działania promocyjne,
- Osób, które mają już doświadczenie w prowadzeniu działań w social media i pragną rozwijać wiedzę i aktywność w ich obszarze,
- Osób prywatnych zainteresowanych tematyką PR, marketingu i promocji w internecie,
- Studentów i absolwentów, chcących powiększać swoją wiedzę i kwalifikacje,
Tematy szkoleń Akademii Social Media
Akademia Social Media składa się z ośmiu spotkań. Podczas pierwszego z nich uczestnicy poznają możliwości oferowane przez media społecznościowe. Na kolejnych szkoleniach przedstawione zostaną poszczególne narzędzia i sposoby integracji różnych kanałów komunikacji. Uczestnicy „od środka” poznają też blogosferę. Następne szkolenia będą poświęcone budowaniu strategii oraz maksymalizacji skuteczności, a także sytuacjom kryzysowym. Na koniec cyklu zaplanowano zajęcia na poziomie zaawansowanym, które obejmą działania niestandardowe, reklamę i aplikacje, a także mierzenie zasięgu i skuteczności działań. Uczestnicy każdego spotkania otrzymają zaświadczenie odbycia szkolenia, a dla osób, które wezmą udział w przynajmniej pięciu spotkaniach, przewidziano certyfikaty.
Zapisy
Zapisów dokonuje się oddzielnie na każdą Akademię poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej projektu: www.AkademiaSocialMedia.pl. Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniach mogą przejść cały program Akademii Social Media (biorąc udział we wszystkich spotkaniach) lub dołączyć do cyklu w wybranym momencie.
Więcej informacji dostępnych jest także na stronie: http://facebook.com/AkademiaSocialMedia.
Patronat medialny nad Akademią Social Media objęli: Trojmiasto.pl, Marketingowiec.pl oraz e-biznes.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.