Firma Han Bright, odpowiedzialna za stworzenie portalu www.ciufcia.pl rozpoczęła współpracę ze spółką PKP Energetyka, przy tworzeniu serwisu dla programu społecznego Akademia Małego Amperka.
Pracownicy firmy Han Bright, korzystając z doświadczenia przy tworzeniu portalu Ciufcia.pl, opracowali koncepcję i zbudowali dla PKP Energetyka serwis z edukacyjnymi grami tematycznymi. Przewodnikiem po wirtualnym świecie –www.akademiaamperka.pl będzie wykreowany przez PKP Energetyka bohater, Mały Amperek.
Kraina Małego Amperka składa się z 10 zabaw edukacyjnych, których celem jest edukacja dzieci z zakresu pozyskiwania i wykorzystania energii, z dużym naciskiem na bezpieczeństwo dzieci, a także: wytłumaczenie dzieciom zjawisk otaczającego je świata, wyjaśnienie, czym są alternatywne źródła energii i skąd się one biorą.
Han Bright jako specjaliści od edutainmentu, czyli nauki poprzez zabawę zadbali również o to, aby oprócz cennej wiedzy, serwis dostarczał dzieciom dużo dobrej zabawy.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.