Joan Collins, angielska aktorka i producentka, wystąpiła w WIPO przeciwko obecnemu właścicielowi domeny JoanCollins.com.
Według danych whois, JoanCollins.com została zarejestrowana w 1999 r. Obecnym właścicielem, od 2007 r., jest mieszkaniec Filipin. W ramach domeny dostępna jest strona z informacją o tym, że nazwa jest na sprzedaż.
WIPO zbada czy nazwa domeny jest łudząco podoba do odpowiedniego znaku handlowego oraz czy jest wykorzystywana w złej wierze. Jeśli tak, zostanie przekazana w ręce aktorki. Obecnie jej oficjalna strona internetowa działa w ramach domeny joancollins.net.
Joan Collins jest chyba najbardziej znana z roli w serialu „Dynastia”, w którym wcieliła się w rolę Alexis. Spróbujmy sobie nieco przypomnieć waleczność granej przez nią postaci…
http://www.youtube.com/watch?v=rxZV8HZElKo
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.