Algotech,dostawca rozwiązań contact center, obchodzi piętnastą rocznicę, prowadzonej z dużymi sukcesami, działalności. Algotech jest regionalnym przedsiębiorstwem z Serbskimi korzeniami. Dzisiaj posiada swoje oddziały w siedmiu krajach regionu: Serbii, Czarnogórze, Węgrach, Czechach, Słowacji, Rumunii i Polsce.
„Kiedy rozpoczynaliśmy swoją działalność, przedsiębiorcy nawet nie rozważali kupowania call center – niektórzy potencjalni klienci nie brali nas na poważnie. Jednak, byliśmy pewni, że Serbski rynek i cała Europa środkowo-wschodnia rozpocznie nowe inwestycje, a dzięki konkurencji będzie możliwa prawdziwa walka o klientów” – przypomina sobie Aleksandar Bakoč, dyrektor naczelny i współzałożyciel Algotech Serbia.
Pionierskie kroki Algotech postawił w 1992 roku, kiedy to dwóch młodych inżynierów założyło firmę instalującą centrale telefoniczne. Mimo wielu trudności, rozwój firmy zawsze szedł w parze z rozwojem najnowszych technologii telekomunikacyjnych. Założyciele mieli wyraźną wizję stworzenia silnego i stabilnego przedsiębiorstwa, które byłoby liderem w dziedzinie integracji rozwiązań telekomunikacyjnych.
Obecnie, Algotech jest średniej wielkości przedsiębiorstwem z dynamicznym tempem wzrostu. W 2006 roku przychody netto ze sprzedaży wzrosły w stosunku do roku poprzedniego o 51,6%, czyli do prawie 9 milionów euro. Obok strategicznego i długoterminowego partnerstwa z takimi przedsiębiorstwami jak Avaya, Altitude i Nice Systems, w zeszłym roku Algotech zaczął współpracę z innymi wiodącymi firmami w branży, takimi jak Extreme Networks, Teleopti, eTalk, PerSay i Asterix.
Pracownicy Algotech uczestniczyli w tworzeniu już ponad 200 call i contact center dla wielu znanych przedsiębiorstw – m.in. American Express, Avon, BAT, Citibank, DHL, ING, Lufthansa, Telekom Serbia, Raiffeisen Bank, UPC i telewizja nowej generacji n. Firma obsługuje również administrację państwową i i samorządową – przykładem może być bardzo udane wdrożenie w Urzędzie Miasta Bydgoszczy. Algotech we współpracy z Avaya wdrożył również w Polsce kompleksowe rozwiązanie contact center dla Guest-Tek, największego samodzielnego globalnego dostawcy hotelarskich usług szerokopasmowych i VOD (wideo na żądanie), z instalacjami w około 4,000 hoteli na całym świecie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.