Algotech,dostawca rozwiązań contact center, obchodzi piętnastą rocznicę, prowadzonej z dużymi sukcesami, działalności. Algotech jest regionalnym przedsiębiorstwem z Serbskimi korzeniami. Dzisiaj posiada swoje oddziały w siedmiu krajach regionu: Serbii, Czarnogórze, Węgrach, Czechach, Słowacji, Rumunii i Polsce.
„Kiedy rozpoczynaliśmy swoją działalność, przedsiębiorcy nawet nie rozważali kupowania call center – niektórzy potencjalni klienci nie brali nas na poważnie. Jednak, byliśmy pewni, że Serbski rynek i cała Europa środkowo-wschodnia rozpocznie nowe inwestycje, a dzięki konkurencji będzie możliwa prawdziwa walka o klientów” – przypomina sobie Aleksandar Bakoč, dyrektor naczelny i współzałożyciel Algotech Serbia.
Pionierskie kroki Algotech postawił w 1992 roku, kiedy to dwóch młodych inżynierów założyło firmę instalującą centrale telefoniczne. Mimo wielu trudności, rozwój firmy zawsze szedł w parze z rozwojem najnowszych technologii telekomunikacyjnych. Założyciele mieli wyraźną wizję stworzenia silnego i stabilnego przedsiębiorstwa, które byłoby liderem w dziedzinie integracji rozwiązań telekomunikacyjnych.
Obecnie, Algotech jest średniej wielkości przedsiębiorstwem z dynamicznym tempem wzrostu. W 2006 roku przychody netto ze sprzedaży wzrosły w stosunku do roku poprzedniego o 51,6%, czyli do prawie 9 milionów euro. Obok strategicznego i długoterminowego partnerstwa z takimi przedsiębiorstwami jak Avaya, Altitude i Nice Systems, w zeszłym roku Algotech zaczął współpracę z innymi wiodącymi firmami w branży, takimi jak Extreme Networks, Teleopti, eTalk, PerSay i Asterix.
Pracownicy Algotech uczestniczyli w tworzeniu już ponad 200 call i contact center dla wielu znanych przedsiębiorstw – m.in. American Express, Avon, BAT, Citibank, DHL, ING, Lufthansa, Telekom Serbia, Raiffeisen Bank, UPC i telewizja nowej generacji n. Firma obsługuje również administrację państwową i i samorządową – przykładem może być bardzo udane wdrożenie w Urzędzie Miasta Bydgoszczy. Algotech we współpracy z Avaya wdrożył również w Polsce kompleksowe rozwiązanie contact center dla Guest-Tek, największego samodzielnego globalnego dostawcy hotelarskich usług szerokopasmowych i VOD (wideo na żądanie), z instalacjami w około 4,000 hoteli na całym świecie.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.