Algotech,dostawca rozwiązań contact center, obchodzi piętnastą rocznicę, prowadzonej z dużymi sukcesami, działalności. Algotech jest regionalnym przedsiębiorstwem z Serbskimi korzeniami. Dzisiaj posiada swoje oddziały w siedmiu krajach regionu: Serbii, Czarnogórze, Węgrach, Czechach, Słowacji, Rumunii i Polsce.
„Kiedy rozpoczynaliśmy swoją działalność, przedsiębiorcy nawet nie rozważali kupowania call center – niektórzy potencjalni klienci nie brali nas na poważnie. Jednak, byliśmy pewni, że Serbski rynek i cała Europa środkowo-wschodnia rozpocznie nowe inwestycje, a dzięki konkurencji będzie możliwa prawdziwa walka o klientów” – przypomina sobie Aleksandar Bakoč, dyrektor naczelny i współzałożyciel Algotech Serbia.
Pionierskie kroki Algotech postawił w 1992 roku, kiedy to dwóch młodych inżynierów założyło firmę instalującą centrale telefoniczne. Mimo wielu trudności, rozwój firmy zawsze szedł w parze z rozwojem najnowszych technologii telekomunikacyjnych. Założyciele mieli wyraźną wizję stworzenia silnego i stabilnego przedsiębiorstwa, które byłoby liderem w dziedzinie integracji rozwiązań telekomunikacyjnych.
Obecnie, Algotech jest średniej wielkości przedsiębiorstwem z dynamicznym tempem wzrostu. W 2006 roku przychody netto ze sprzedaży wzrosły w stosunku do roku poprzedniego o 51,6%, czyli do prawie 9 milionów euro. Obok strategicznego i długoterminowego partnerstwa z takimi przedsiębiorstwami jak Avaya, Altitude i Nice Systems, w zeszłym roku Algotech zaczął współpracę z innymi wiodącymi firmami w branży, takimi jak Extreme Networks, Teleopti, eTalk, PerSay i Asterix.
Pracownicy Algotech uczestniczyli w tworzeniu już ponad 200 call i contact center dla wielu znanych przedsiębiorstw – m.in. American Express, Avon, BAT, Citibank, DHL, ING, Lufthansa, Telekom Serbia, Raiffeisen Bank, UPC i telewizja nowej generacji n. Firma obsługuje również administrację państwową i i samorządową – przykładem może być bardzo udane wdrożenie w Urzędzie Miasta Bydgoszczy. Algotech we współpracy z Avaya wdrożył również w Polsce kompleksowe rozwiązanie contact center dla Guest-Tek, największego samodzielnego globalnego dostawcy hotelarskich usług szerokopasmowych i VOD (wideo na żądanie), z instalacjami w około 4,000 hoteli na całym świecie.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.