Alima-Gerber S.A. rozpoczyna współpracę z Adv.pl

Agencja Interaktywna Adv.pl wygrała przetarg ogłoszony przez Alima-Gerber S.A. na wykonanie nowych serwisów marek Gerber.pl oraz BoboFrut.pl.

W przetargu, który odbył się w październiku ubiegłego roku, swoje propozycje przedstawiły 3 czołowe agencje interaktywne. W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego wybrano projekt, który w najpełniejszym stopniu łączył w sobie założenia koncepcyjne z nietypowymi rozwiązaniami technologicznymi.

'Spośród wszystkich propozycji, oferta agencji Adv.pl okazała się najbardziej spójna z oczekiwaniami przedstawionymi podczas briefingu. Istotne znaczenie miał także fakt bliskiej współpracy

z partnerem zagranicznym odpowiedzialnym za wdrożenie systemu TeamSite, który zgodnie z korporacyjnymi wymaganiami jest obowiązującym systemem zarządzania treścią.’ – mówi Beata Grabowicz z Działu Marketingu Alima-Gerber S.A.

Oba serwisy będą stanowić kompendium wiedzy dla obecnych oraz przyszłych matek dzięki wielu artykułom, profesjonalnym poradom i interaktywnym narzędziom. Uwadze rodziców warto polecić m.in. kalendarz szczepień czy też system ekspertowy, pozwalający krok po kroku dobrać produkt idealnie zaspokajający potrzeby żywieniowe dziecka. Dodatkowo serwis BoboFrut.pl zawierać będzie gry i zabawy dedykowane najmłodszym.

'Powierzenie nam realizacji obu serwisów tak uznanych marek to dowód, iż nasza praca cieszy się zaufaniem liderów branż. Warto podkreślić, że jest to kolejny międzynarodowy i znaczący projekt realizowany przez agencję.’ – mówi Konrad Pankiewicz, dyrektor zarządzający Adv.pl.

Serwisy Gerber.pl oraz BoboFrut.pl zadebiutują z początkiem wiosny.

http://www.adv.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top