W polskim Internecie działa już nowa wersja serwisu AllPay.pl służącego do obsługi płatności online pomiędzy osobami fizycznymi jak również oferującego możliwość przyjmowania płatności firmom i sklepom internetowym. Serwis został znacznie unowocześniony i rozbudowany.
AllPay.pl funkcjonuje w polskiej Sieci już od 2001 roku, poprzednio pod marką WebPay.pl. Nowy Allpay.pl zmienił szatę graficzną oraz został wzbogacony o wszystkie popularne kanały płatności dostępne w polskim Internecie: karty płatnicze (przy współpracy z Polcardem), Premium SMS (Mobiltek), systemu szybkich przelewów online „Płacę z Inteligo” (PKO BP) oraz Transfer (mBank/BRE Bank).
Allpay.pl staje się coraz popularniejszy w polskiej Sieci. Łączna wartość obrotu wykonanego przez klientów za pośrednictwem serwisu w miesiącu październiku przekroczyła 340,000 zł. Serwis współpracuje obecnie z systemami EasySHOP, osCommerce oraz z ponad 200 serwisami zewnętrznymi. AllPay.pl jako jedyne przedsięwzięcie tego typu w Polsce ubezpiecza transakcje swoich użytkowników na łączną kwotę 600.000 zł.
„Naszym celem jest jest rozwój i popularyzacja e-commerce – mówi Marcin Traple, dyrektor działu rozwoju serwisu AllPay.pl. Dzięki dynamicznemu rozwojowi serwisu oraz elastycznym podejściem do wymagań naszych klientów mamy nadzieję stać się wkrótce najlepszym tego typu serwisem zarówno w Polsce jak i Europie. Im większy zysk osiągną nasi klienci – tym więcej osiągniemy my – kierując się tym mottem pracujemy przez 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu aby zapewnić jak najlepsze działanie serwisu.”
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.