AlmiDecor sprzedaje w internecie

Opublikowano: 13 maja 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Produkty AlmiDecor, polskiej marki branży wyposażenia wnętrz, dostępne są już w sklepie sklep.almi-decor.com. Za technologię oraz obsługę sprzedaży w e-sklepie odpowiedzialna jest Grupa Unity. Projekt realizowany jest w modelu revenue sharing.

Rozwój każdego biznesu wiąże się dziś z obecnością w wielu kanałach sprzedaży, stąd nasza decyzja, by połączyć działania sklepów stacjonarnych z wersją sklepu online – powiedziała Dana Zeidler, PR Manager z firmy ADe Line, będącej właścicielem marki AlmiDecor.

Almi Decor

Sklep jest zintegrowany z wdrożonym wcześniej systemem ERP Microsoft Dynamics Navision. Sklep.almi-decor.com ma być narzędziem służącym budowaniu lojalności klientów. Dotychczas prowadzony jedynie w sklepach stacjonarnych program Loving Home Club, zyskał swoją wersję internetową, dzięki czemu przyczyniać ma się do wzmocnienia efektu odwróconego ROPO.

Za obsługę oraz projekt sklepu odpowiada Grupa Unity. Współpraca między firmami oparta jest o model efektywnościowy.

W tradycyjnym modelu współpracy zakres obowiązków jest jasny. Po analizie biznesowej i technologicznej, wdrażane jest oprogramowanie sklepowe i właściwie prócz umowy serwisowej i hostingu, na tym kończy się odpowiedzialność dostawcy. Za sprzedaż i marketing odpowiada właściciel e-sklepu. W modelu revenue sharing część tej odpowiedzialności przejmuje wdrożeniowiec – dodał Robert Kwissa, e-commerce Manager w Grupie Unity.

W praktyce oznacza to, że wynagrodzenie dostawcy uzależnione jest od realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych. W ramach współpracy, Grupa Unity odpowiedzialna jest m.in. za media planning, pozycjonowanie serwisów w wyszukiwarkach, obsługę e-mail marketingu czy obsługę kampanii płatnych w mediach internetowych. Po stronie AlmiDecor jako właściciela sklepu, pozostaje zarządzanie katalogiem produktów, kształtowanie polityki cenowej i promocji oraz obsługa klienta internetowego (wysyłka zamówień, fakturowanie, obsługa zwrotów i reklamacji).

Dawid ZarazińskiAlmiDecor sprzedaje w internecie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.