Kilka dni temu firma Apple przedstawiła nową linię urządzeń, wśród których najwięcej uwagi skupił iPad mini. Podczas prezentacji tablet porównywano do Nexusa 7. Teraz swój produkt postanowiła także porównać firma Amazon.
Na stronie głównej sklepu wyświetlana jest reklama porównawcza, w której zestawione zostały najważniejsze cechy Kindle Fire HD oraz iPada mini. Pierwszy z tabletów przekonywać ma przede wszystkim ceną – 199 dolarów (drugi kosztuje 329 dolarów). Podkreślono także takie cechy jak ekran („30 proc. więcej pikseli niż w iPadzie mini”), możliwość oglądania filmów HD czy głośniki stereo.
Do podkreślenia akcji marketingowej wykorzystano również cytat z serwisu Gizmodo:
…wasz [tzn. firmy Apple – przyp. red.] 7,9-calowy tablet ma mniej pikseli niż konkurencyjne 7-calowe tablety! Wpychacie w niego gorszy ekran, sprzedajcie drożej i oskarżacie innych o kompromis? Nieźle.
Konkurencja na rynku tabletów, zwłaszcza tych mniejszych, robi się coraz bardziej zażarta. W walce o pieniądze klientów firmy nie będą przebierać w środkach. Miejmy nadzieję, że zyskają na tym przede wszystkim konsumenci.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.