Według serwisu paidContent jedna z największych na świecie księgarni internetowych – Amazon.com – przejmie firmę Audible, specjalizującą się w produkcji audiobooków.
Transakcja zostanie domknięta w drugim kwartale 2008 roku. Jej wartość ocenia się na 300 milionów dolarów, co daje 11,50 USD za akcję (ponad 20% więcej niż wyniósł wczorajszy kurs zamknięcia Audible na giełdzie Nasdaq).
Audible działa na rynku od 1997 roku. Oferuje około 200 tysięcy godzin materiałów dźwiękowych dostarczanych przez 520 partnerów. Najważniejszym klientem korporacji jest Apple, a konkretnie sklep iTunes, z którym została zawarta obowiązująca do 2010 roku umowa na wyłączność na dostawę audiobooków.
Ta współpraca zapewne zostanie ograniczona ze względu na plany Amazonu, który chce rozwijać własny sklep z plikami MP3. Dodatkowo księgarnia wykorzysta zasoby Audible do poszerzenia oferty e-booków dostępnych dla użytkowników mobilnego czytnika Kindle.
Źródło: paidContent
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.