Porównarka Okazje.info nawiązała współpracę z Amazon, dzięki temu na jej stronach prezentowanych jest ponad sto tysięcy ofert sklepu, liczba ta w najbliższym czasie ma się zwiększyć do ponad pół miliona.
– Skupiliśmy się na pozyskaniu artykułów trudno dostępnych w Polsce, przede wszystkim nowości oraz wiodących światowych marek jak Miss Sixty, Quiksilver czy Burberry – komentuje Piotr Broniarczyk, prezes Okazje.info. Wierzymy, że prezentacja Amazon.co.uk w polskich serwisach pozwoli przełamać opory przed kupowaniem za granicą. W niedalekiej przyszłości planujemy też prezentację innych popularnych sklepów, np. Asos – dodaje.
Aby ułatwić korzystanie z oferty Amazonu, ceny prezentowanych produktów przeliczane są – zgodnie z obowiązującym kursem – z funtów na złotówki. Użytkownik informowany jest również o darmowej wysyłce do Polski.
Amazon to największy na świecie sklep internetowy, dla Okazje.info jest to duży krok w rozwoju oferty produktowej. W ostatnim czasie serwis nawiązał współpracę z Vobis, Empik, YvesRocher, Gandalf, czy Perfumerie Douglas.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.