Agencja AMP Media przygotowała nowe kreacje na potrzeby kampanii promocyjnej Dominet Banku w Internecie.
Opracowane przez agencję kreacje promują kredyt Dominet Banku, którym sfinansować można zakup samochodu, skutera lub jachtu. Ich celem było zaprezentowanie w czytelny i przejrzysty sposób podstawowych cech tego produktu bankowego, m.in. niskiego oprocentowania i długiego okresu spłaty oraz minimalnych formalności podczas uruchamiania kredytu.
Stworzona przez agencję AMP Media koncepcja graficzna oparta została z jednej strony na hasłach podkreślających zalety kredytu, a z drugiej atrakcyjnych zdjęciach kolejno skutera, jachtu i samochodu. Dzięki takiemu rozwiązaniu, adresat przekazu otrzymuje prosty i jasny komunikat – co może mieć i w jaki sposób jest w stanie to zdobyć. Na właściwy odbiór komunikatu ma również wpływ zastosowana kolorystyka, spójna z polityką wizerunkową Dominet Banku.
To pierwsze wspólne przedsięwzięcie agencji AMP Media i Dominet Banku. Tym samym rozpoczęta została współpraca pomiędzy obiema firmami.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.