Na początku lipca firma Optimus SA uruchomiła nowy serwis www. Celem serwisu jest przede wszystkim dostarczenie klientom spółki, jak i jej inwestorom dokładnych informacji na temat działalności firmy oraz jej oferty produktowej. Realizowany jest on poprzez mocno rozbudowane sekcje „oferta” i „relacje inwestorskie”.
Część „oferta” podzielona została na kategorie produktów oferowanych przez Optimus SA, czyli: komputery stacjonarne, notebooki, monitory, serwery, terminale sieciowe, nawigacja GPS oraz odtwarzacze MP3/4. Do każdego produktu dołączony jest szczegółowy opis wraz ze zdjęciem, specyfikacja techniczna oraz informacja o sposobie zakupu.
Będąc spółką giełdową Optimus SA jest zobowiązany udostępniać swoim obecnym i przyszłym inwestorom wielu informacji na temat swojej działalności i kondycji finansowej. Stąd też projektując nowy serwis www położono duży nacisk na dział „relacje inwestorskie”. Oprócz zamieszczonych w nim danych finansowych, raportów i aktualności z życia firmy, przedsiębiorcy mogą także za pośrednictwem serwisu na bieżąco śledzić wyniki spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Serwis wyposażony został także w mechanizm newsletter, dzięki któremu jego użytkownicy będą stale informowani o wydarzeniach w spółce. Mając na uwadze niejednorodność użytkowników, podczas zapisywania się na listę subskrybentów można wybrać jakiego typu informacje chcemy otrzymywać – dotyczące oferty produktowej i/lub relacji inwestorskich.
– Cieszymy się, że firma Optimus SA właśnie z naszą agencją zdecydowała się realizować swój nowy serwis www. Mamy nadzieję, że stanęliśmy na wysokości zadania, a ten projekt będzie zaczątkiem dobrej współpracy pomiędzy naszymi firmami – podsumowuje Monika Grzesik, Dyrektor Zarządzający AMP Media.
– Serdeczne podziękowania dla całego zespołu firmy AMP za rzetelne i sprawne wywiązanie się z warunków umowy. Miłe, sprawne i profesjonalne podejście do tematu przyczyniło się do powstania nowej strony spółki OPTIMUS. Branża IT jest wyjątkowym segmentem dlatego też stworzenie tego portalu było nie lada wyzwaniem. Do podziwiania efektów serdecznie zapraszamy na www.optimus.pl – dodaje Sylwia Szyszkowska, Kierownik Marketingu i PR ds. Marki Optimus.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.