AMP Media dla Optimus SA

Opublikowano: 22 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Na początku lipca firma Optimus SA uruchomiła nowy serwis www. Celem serwisu jest przede wszystkim dostarczenie klientom spółki, jak i jej inwestorom dokładnych informacji na temat działalności firmy oraz jej oferty produktowej. Realizowany jest on poprzez mocno rozbudowane sekcje „oferta” i „relacje inwestorskie”.
Część „oferta” podzielona została na kategorie produktów oferowanych przez Optimus SA, czyli: komputery stacjonarne, notebooki, monitory, serwery, terminale sieciowe, nawigacja GPS oraz odtwarzacze MP3/4. Do każdego produktu dołączony jest szczegółowy opis wraz ze zdjęciem, specyfikacja techniczna oraz informacja o sposobie zakupu.

Będąc spółką giełdową Optimus SA jest zobowiązany udostępniać swoim obecnym i przyszłym inwestorom wielu informacji na temat swojej działalności i kondycji finansowej. Stąd też projektując nowy serwis www położono duży nacisk na dział „relacje inwestorskie”. Oprócz zamieszczonych w nim danych finansowych, raportów i aktualności z życia firmy, przedsiębiorcy mogą także za pośrednictwem serwisu na bieżąco śledzić wyniki spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Serwis wyposażony został także w mechanizm newsletter, dzięki któremu jego użytkownicy będą stale informowani o wydarzeniach w spółce. Mając na uwadze niejednorodność użytkowników, podczas zapisywania się na listę subskrybentów można wybrać jakiego typu informacje chcemy otrzymywać – dotyczące oferty produktowej i/lub relacji inwestorskich.

– Cieszymy się, że firma Optimus SA właśnie z naszą agencją zdecydowała się realizować swój nowy serwis www. Mamy nadzieję, że stanęliśmy na wysokości zadania, a ten projekt będzie zaczątkiem dobrej współpracy pomiędzy naszymi firmami – podsumowuje Monika Grzesik, Dyrektor Zarządzający AMP Media.

– Serdeczne podziękowania dla całego zespołu firmy AMP za rzetelne i sprawne wywiązanie się z warunków umowy. Miłe, sprawne i profesjonalne podejście do tematu przyczyniło się do powstania nowej strony spółki OPTIMUS. Branża IT jest wyjątkowym segmentem dlatego też stworzenie tego portalu było nie lada wyzwaniem. Do podziwiania efektów serdecznie zapraszamy na www.optimus.pl – dodaje Sylwia Szyszkowska, Kierownik Marketingu i PR ds. Marki Optimus.

Dawid ZarazińskiAMP Media dla Optimus SA

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.