Polska marka damskiej odzieży ekskluzywnej ARYTON uruchomiła nowy serwis i sklep internetowy. Nowe strony są dostępne pod adresami www.aryton.pl i www.sklep.aryton.pl.
Aryton wystartował z nowym serwisem i e-sklepem. Marka postawiła na czytelną i jasną komunikację. Odbiorcy po wejściu na stronę mają czuć się na swobodnie i komfortowo. Mogą zapoznać się z propozycjami wizerunkowymi, ale mają też mieć łatwy i intuicyjny dostęp do produktów. Na zdjęciach widać to, z czego Aryton słynie od lat – szlachetność tkanin (wełen, kaszmirów i naturalnych skór i in.) oraz modowy kierunek marki. Na stronie wykorzystano sesję wizerunkową ze znaną, pochodzącą z Rosji, modelką– Lys Inger. Zdjęcia wykonała fotograf Aldona Karczmarczyk.
Dla wygody klientek maksymalnie uproszczono proces sprzedaży w e-sklepie. Do tego na stronie zamieszczono przydatne informacje – dokładne opisy produktów, tabelę rozmiarów wraz z informacjami, jak odpowiednio dobrać ubrania. Do każdego wybranego produktu pojawia się też propozycja stylizacji – zestawienie całej kreacji.
Aryton stawia na interakcję – wybranym produktem można „podzielić” się ze znajomymi – wysłać stylizację na portale Facebook czy Pinterest. Nie zabrakło takich aktywności jak newsletter – dzięki zapisom można liczyć na ciekawe informacje i specjalnie dedykowane promocje.
Nowością w Arytonie jest specjalna strona z BLOGIEM marki. Będą tam na bieżąco zamieszczane wpisy znanych blogerek i osób ze świata mody i kultury, z którymi marka będzie współpracować.
Stronę serwisu i e-sklepu przygotowała i wdrożyła firma AMP Media. Portal i e-sklep będą promowane w Internecie – na portalach internetowych oraz z wykorzystaniem działań SEM i SEO. Kampanię przygotowuje firma we współpracy również z agencją AMP Media. Agencja realizuje także działania social media.
Marka i firma Aryton to polska firma rodzinna, działająca na rynku od 20 lat, projektująca i produkująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada ponad 30 salonów w całej Polsce.
Informacja pochodzi od Partnera e-biznes.pl, firmy AMP Media.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.