Firma przeprowadzająca analizy rynku telekomunikacyjnego, Bytemobile, opublikowała raport dotyczący ruchu internetowego na urządzeniach mobilnych – tabletach i smartfonach. Jak wygląda porównanie dwóch wiodących platform – Androida i iOS?
W swoim raporcie kwartalnym, obejmującym rynek globalny, firma Bytemobile wskazała, że system Android generuje większy ruch w zakresie reklam mobilnych, niż urządzenia z systemem iOS. Android obejmuje dziś 75 proc. rynku reklamowego, generowanego na wszystkich platformach mobilnych. Reklamy wyświetlane na urządzeniach z systemem Android zajmowały około 2 proc. objętości danych, a na iPhone`ach – 1 proc. Dzieje się to z uwagi na fakt, że Android ma więcej urządzeń w sieci niż iOS – stanowi on dziś połowę wszystkich smartfonów w skali światowej. Na urządzenia z systemem Android tworzonych jest też więcej reklam, niż dla innych systemów. 75 proc. wszystkich danych reklamowych przesyłanych w mobilnej sieci stanowiły reklamy Google, pochodzące z systemów AdMob, AdSense oraz DoubleClick.
Z badań Bytemobile wynika, że tablety charakteryzują się większym ruchem użytkowników niż smartfony. Dodatkowo, na iPadach użytkownicy generują dwukrotnie większy ruch w porównaniu do tabletów i telefonów z systemem Android.
Za połowę całego ruchu odpowiada odtwarzanie plików wideo. W niektórych sieciach komórkowych udział mobilnego wideo w całkowitym ruchu mobilnym użytkowników wynosi nawet 69 proc.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.