Firma przeprowadzająca analizy rynku telekomunikacyjnego, Bytemobile, opublikowała raport dotyczący ruchu internetowego na urządzeniach mobilnych – tabletach i smartfonach. Jak wygląda porównanie dwóch wiodących platform – Androida i iOS?
W swoim raporcie kwartalnym, obejmującym rynek globalny, firma Bytemobile wskazała, że system Android generuje większy ruch w zakresie reklam mobilnych, niż urządzenia z systemem iOS. Android obejmuje dziś 75 proc. rynku reklamowego, generowanego na wszystkich platformach mobilnych. Reklamy wyświetlane na urządzeniach z systemem Android zajmowały około 2 proc. objętości danych, a na iPhone`ach – 1 proc. Dzieje się to z uwagi na fakt, że Android ma więcej urządzeń w sieci niż iOS – stanowi on dziś połowę wszystkich smartfonów w skali światowej. Na urządzenia z systemem Android tworzonych jest też więcej reklam, niż dla innych systemów. 75 proc. wszystkich danych reklamowych przesyłanych w mobilnej sieci stanowiły reklamy Google, pochodzące z systemów AdMob, AdSense oraz DoubleClick.
Z badań Bytemobile wynika, że tablety charakteryzują się większym ruchem użytkowników niż smartfony. Dodatkowo, na iPadach użytkownicy generują dwukrotnie większy ruch w porównaniu do tabletów i telefonów z systemem Android.
Za połowę całego ruchu odpowiada odtwarzanie plików wideo. W niektórych sieciach komórkowych udział mobilnego wideo w całkowitym ruchu mobilnym użytkowników wynosi nawet 69 proc.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.