Podczas odbywającej się w San Francisco konferencji Web 2.0 dowiedzieć można się było nie tylko o sukcesie Twittera – swoimi imponującymi wynikami podzieliła się również firma Rovio, odpowiedzialna za popularną grę „Angry Birds”. W przygody „wściekłych ptaków” gra dziennie 30 mln osób.
Andrew Stalbow, dyrektor generalny Rovio, zdradził podczas swojego wystąpienia, że „Angry Birds” na wszystkich dostępnych platformach pobrana została już 400 mln razy. Jeszcze we wrześniu było to 350 mln pobrań.
Ilość pobrań przekłada się również na zaangażowanie graczy. W „Angry Birds” gra miesięcznie 130 mln użytkowników, 30 mln każdego dnia. Imponujące, że codziennie na grę przeznaczanych jest aż 300 mln minut.
Rovio doskonale radzi sobie także ze sprzedażą gadżetów. Miesięcznie sprzedaje ponad milion t-shirtów oraz pluszowych zabawek z podobizną ptaków. Dostępny jest również szereg innych przedmiotów np. książka kucharska.
Najbardziej interesujące w kontekście tych danych jest jednak to, że do tej pory firma Rovio nie wydała ani dolara na marketing.
Mamy również dobre wiadomości dla fanów „Angry Birds”. Stalbow potwierdził, że w okolicach święta Halloween do drużyny ptaków dołączy nowa postać. Na facebookowym profilu firmy dostępne jest zdjęcie (powyżej), które prezentuje fragment nowego bohatera gry. Nie wiemy jednak jak będzie dokładnie wyglądał, ani jaką zdolnością będzie dysponował.
Podczas wystąpienia potwierdzono również, że trwają prace nad filmem inspirowanym grą. Do projektu zatrudniono Davida Maisela, producenta wykonawczego takich obrazów jak „Iron Man 2”, „Thor” czy „Captain America” i byłego prezesa firmy Marvel.
Świat oszalał na punkcie „ Angry Birds” i nic nie zapowiada, że zmieni się to w najbliższym czasie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.