Podczas odbywającej się w San Francisco konferencji Web 2.0 dowiedzieć można się było nie tylko o sukcesie Twittera – swoimi imponującymi wynikami podzieliła się również firma Rovio, odpowiedzialna za popularną grę „Angry Birds”. W przygody „wściekłych ptaków” gra dziennie 30 mln osób.
Andrew Stalbow, dyrektor generalny Rovio, zdradził podczas swojego wystąpienia, że „Angry Birds” na wszystkich dostępnych platformach pobrana została już 400 mln razy. Jeszcze we wrześniu było to 350 mln pobrań.
Ilość pobrań przekłada się również na zaangażowanie graczy. W „Angry Birds” gra miesięcznie 130 mln użytkowników, 30 mln każdego dnia. Imponujące, że codziennie na grę przeznaczanych jest aż 300 mln minut.
Rovio doskonale radzi sobie także ze sprzedażą gadżetów. Miesięcznie sprzedaje ponad milion t-shirtów oraz pluszowych zabawek z podobizną ptaków. Dostępny jest również szereg innych przedmiotów np. książka kucharska.
Najbardziej interesujące w kontekście tych danych jest jednak to, że do tej pory firma Rovio nie wydała ani dolara na marketing.
Mamy również dobre wiadomości dla fanów „Angry Birds”. Stalbow potwierdził, że w okolicach święta Halloween do drużyny ptaków dołączy nowa postać. Na facebookowym profilu firmy dostępne jest zdjęcie (powyżej), które prezentuje fragment nowego bohatera gry. Nie wiemy jednak jak będzie dokładnie wyglądał, ani jaką zdolnością będzie dysponował.
Podczas wystąpienia potwierdzono również, że trwają prace nad filmem inspirowanym grą. Do projektu zatrudniono Davida Maisela, producenta wykonawczego takich obrazów jak „Iron Man 2”, „Thor” czy „Captain America” i byłego prezesa firmy Marvel.
Świat oszalał na punkcie „ Angry Birds” i nic nie zapowiada, że zmieni się to w najbliższym czasie.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.