Węgry to kolejna lokalizacja ANSWEAR – sklepu odzieżowego online. Jest to kolejny kraj po Czechach, Rumunii, Słowacji i Ukrainie.
W 2014 roku, gdy rozpoczynaliśmy projekt ekspansji zagranicznej naszej spółki, postawiliśmy sobie cel: w ciągu 2 lat sprzedaż zagraniczna ANSWEAR ma zrównać się ze sprzedażą w Polsce. Już teraz możemy oficjalnie ogłosić, że udało nam się zrealizować ten plan z nawiązką. We wrześniu 2016 sprzedaż zagraniczna stanowiła 52 proc. całej sprzedaży. Ze względu na bardzo szybki rozwój firmy na rynkach zagranicznych, odsetek ten będzie prawdopodobnie nadal rósł z miesiąca na miesiąc – powiedział Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce w ANSWEAR.
Działanie w każdej z lokalizacji jest oparte na tym samym schemacie – stałej struktury zarządzanej centralnie z Polski. Zagraniczne rynki mają swoich Country Managerów, którzy prowadzą działania bezpośrednio z danego kraju. W Czechach i na Słowacji zamówienia są dostarczane w 24 godziny. W Rumunii i na Węgrzech paczki będą trafiać do klientów w ciągu 48 godzin. Z kolei na Ukrainie czas oczekiwania wynosi 4 dni, co i tak plasuje ANSWEAR wyżej od największej konkurencji w tym kraju.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.