Firma AOL przejęła jeden z najbardziej wpływowych serwisów internetowych Huffington Post za 315 mln dolarów. To największa transakcja spółki od 2009 roku.
Przejęcie Huffington Post ma stanowić fundament medialnego konglomeratu AOL. Przypomnijmy, że we wrześniu ubiegłego roku AOL kupiła popularny blog technologiczny TechCrunch za ok. 25-40 mln dolarów.
Założycielka Huffington Post, Arianna Huffington, będzie odpowiedzialna za treści dostępne we wszystkich serwisach AOL. Odpowiadać będzie nie tylko za dział polityczny, ale również, kobiecy, rozrywkowy czy biznesowy. Powstanie także nowa spółka – Huffington Post Media Group – w skład której wejdą m.in. Engadget, AOL Music czy wspomniany wyżej TechCrunch.
Łącząc Huffington Post z siecią stron AOL, ich inicjatywami wideo, skupieniem się na społecznościach lokalnych i zasięgu międzynarodowym, jesteśmy przekonani, że tworzymy firmę o niezwykłym wpływie, która dociera do globalnych odbiorców na wszystkich możliwych platformach – przekonuje Arianna Huffington.
Dzięki przejęciu Huffington Post docierać ma obecnie do 117 mln unikalnych użytkowników miesięcznie w USA i 270 mln na całym świecie.
Huffington Post to jedno z najbardziej znanych i wpływowych miejsc w amerykańskim internecie. Powstał w maju 2005 r. jako blog zawierający komentarze do aktualnych wydarzeń politycznych. Obecnie jest serwisem z artykułami newsowymi i blogami o różnej tematyce.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.