Zaledwie kilka tygodni po przejęciu jednego z najbardziej wpływowych serwisów internetowych Huffington Post za 315 mln dolarów, firma AOL ogłosiła program zwolnień i reorganizacji działu redakcyjnego.
Spółka AOL poinformowała, że z pracą pożegnać będzie się musiało aż 900 osób, w tym 200 zatrudnionych w działach redakcyjnych. Najwięcej tego typu redukcji dotknie takich serwisów jak Gadling, DailyFinance czy Stylelist. Wśród osób, które stracą pracę znalazły się m.in doświadczeni dziennikarze czy naczelni m.in. PoliticsDaily (Melinda Henneberger) i Stylelist (Colleen Curtis).
W notatce wysłanej do pracowników firmy, Tim Armstrong, szef AOL, wyjaśnił zasady reorganizacji. Większość zwolnień dotknęło indyjskiego oddziału spółki. Firma zamierza również przerwać współpracę z dużą częścią „wolnych strzelców”, freelancerów.
Armstrong przypomniał także, że w związku z przejęciem Huffington Post powołana została nowa spółka – Huffington Post Media Group – w skład której weszły m.in. Engadget, AOL Music czy popularny blogoid technologiczny TechCrunch. Ma ona stanowić centrum operacyjne zachodzącej zmiany, a na jej czele stanęła założycielka Huffington Post, Arianna Huffington.
Pracownicy poza oczywistą frustracją związaną ze zwolnieniami narzekają, że proces reorganizacji nie był z nimi konsultowany.
Nie kontaktował się z nami nikt decyzyjny. Ani jedna osoba z naszego zespołu nie była na jakiejkolwiek rozmowie, nie poprosili nikogo o CV. To jeden wielki bałagan – powiedział anonimowo jeden ze zwolnionych redaktorów.
Czy radykalne zwolnienia i reorganizacja poprawią niepewną sytuację finansową niegdysiejszego giganta?
[Za: Wired]
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.