Zgodnie z zapowiedziami firma Google udostępniła w dniu dzisiejszym aplikację YouTube dla posiadaczy urządzeń z systemem iOS. Czy spełni oczekiwania użytkowników?
W ubiegłym miesiącu firma Apple zapowiedziała wycofanie aplikacji YouTube z zaplanowanej na jesień nowej odsłony systemu iOS . Firma Google poinformowała wtedy, że stworzy własną wersję aplikacji. Obietnica została dotrzymana i od dnia dzisiejszego program jest dostępny w iTunes.
Wśród nowych funkcjonalności w autorskiej aplikacji Google możemy wyróżnić:
- możliwość wyświetlania całej zawartości serwisu YouTube wraz z ofertą teledysków od Vevo i innych dostawców;
- znajdowanie filmów i kanałów przy pomocy wyszukiwania głosowego oraz dzięki funkcji autouzupełniania wpisywanego zapytania;
- zapisywanie się do kanałów i dostęp do subskrypcji;
- odczytywanie komentarzy i przeglądanie podobnych filmów podczas odtwarzania materiałów wideo;
- możliwość włączenia napisów;
- łatwe udostępnianie filmów w Google+, e-mailach, na Facebooku i Twitterze.
Jest też gorsza wiadomość dla użytkowników iPhonów i iPodów Touch– firma Google postanowiła wprowadzić do nowej aplikacji reklamy.
Aplikacja może działać równolegle ze wersją YouTube stworzoną przez Apple, oczywiście do momentu zainstalowania w urządzeniach systemu iOS 6.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.