Sklep z aplikacjami dla systemu iOS przekroczył granicę 25 mld pobrań. Jedna aplikacja pobierana jest średnio 40 tys. razy.
Na specjalnie przygotowanej stronie, firma Apple umieściła prosty komunikat: „Miliard dziękujemy. Dwadzieścia pięć razy”.
Zbliżaniu się do granicy 25 mld pobrań towarzyszył konkurs. Osoba, która pobiła rekord otrzymała bon na zakupy w iTunes o wartości 10 tys. dolarów. Podobna akcja odbyła się w styczniu 2011 roku, kiedy świętowano 10 mld pobrań. Granicę 15 mld pobrań przekroczono w lipcu.
Szczególnie dużą popularnością na iOS cieszą się gry (Angry Birds, Cut the Rope czy Fruit Ninja) oraz aplikacje społecznościowe (Facebook, Twitter, Pinterest). Ilość pobrań świadczy o wciąż ogromnym zainteresowaniu dedykowanymi aplikacjami. Coraz częstsze wykorzystywanie technologii HTML5 – a przez to omijanie 30 proc. prowizji od sprzedaży, pobieranej przez Apple – nie odebrało im jeszcze kluczowego dla systemów mobilnych znaczenia.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.