Firma Edison Junior, która na początku tego roku zdobyła poprzez Kickstartera pieniądze na wdrożenie projektu innowacyjnej ładowarki POP, będzie musiała zwrócić pieniądze inwestorom – firma Apple nie wyraziła zgody na użycie złącza Lightning.
Ładowarka POP miała być innowacyjnym produktem oferującym ładowanie urządzeń przenośnych Apple przy pomocy 30-pinowych złącz oraz urządzeń z systemem Android za sprawą wmontowanej w 30-pinowe złącze wtyczki micro USB. Cztery kable zasilające miały być umieszczone w stylowej obudowie. Ładowarka POP miała być dostępna w dwóch wersjach: przenośnej i stacjonarnej.
Problem z projektem Edison Junior pojawił się we wrześniu tego roku, gdy na rynek wraz z nowymi urządzeniami Apple weszły nowe złącza o nazwie Lightning. Wtedy to wstępnie postanowiono o wykorzystaniu w ładowarce POP dwóch złączy Lightning i dwóch starszych złączy 30-pinowych. Niestety firma Apple odmówiła zastosowania ich najnowszego rozwiązania wraz z innymi typami złącz, także 30-pinowych!
Firma Edison Junior będzie zmuszona oddać 139 tys. dolarów, które zainwestowali użytkownicy Kickstartera. Przedstawiciele Edison Junior nie wykluczają, że pojawi się nowa wersja urządzenia, tym razem jednak tylko i wyłącznie z wtyczkami micro USB.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.