Oficjalny sklep Apple także dla Polaków

Opublikowano: 19 września 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma Apple uruchomiła dziś sklep internetowy ze swoimi produktami w kolejnych krajach. Produktami kupowanymi bezpośrednio u producenta mogą cieszyć się mieszkańcy Czech, Węgier, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Polski.

Odwiedzający adres store.apple.com/pl znajdą specjalny komunikat powitalny:

Oficjalny sklep Apple także dla Polaków 1

Klienci oficjalnego sklepu wybierać mogą wszystkie produkowane przez Apple urządzenia oraz produkty partnerów. Można więc m.in. kupić telefon iPhone bez simlocka, iPada, iPody, komputery Mac w różnych konfiguracjach. Firma gwarantuje bezpłatną dostawę zamówień na kwotę powyżej 500 zł (z podatkiem VAT).

Polski sklep Apple to również możliwość bezpłatnego grawerunku.

Dodaj osobistą, laserowo wygrawerowaną wiadomość do dowolnego nowego iPada lub iPoda. Wystarczy, że wpiszesz wybrany tekst podczas składania zamówienia – czytamy na stronie.

Oficjalny sklep Apple także dla Polaków 2

Apple oferuje swoje produkty przez sklep internetowy już w 38 krajach. Wielu zadaje sobie pytanie czy to przedsmak udostępnienia na nowych rynkach (w tym polskim) najważniejszej chyba platformy Apple, czyli iTunes Store, sklepu z muzyką i filmami. Wskazywać mogą na to poszlaki wyłapywane przez blogosferę (m.in. pojawiająca się w iTunes belka z listą serwisów do tej pory w Polsce niedostępnych czy lista stylów oraz artystów w w adresie itunes.apple.com/pl/genre/music.).

Ceny w sklepie Apple nie są obecnie niższe od dostępnych u autoryzowanych sprzedawców (co może wynikać z podpisania stosownych umów). Czy polscy dystrybutorzy sprzętu odczują mocno pojawienie się oficjalnego sklepu?

Dawid ZarazińskiOficjalny sklep Apple także dla Polaków

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.