Aragon podsumował rok

Opublikowano: 26 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Księgarnia Aragon.pl od początku swego istnienia notuje znaczny wzrost sprzedaży. Średnio 40% licząc miesiąc do miesiąca, czyli co 2 miesiące podwaja swoje obroty.

Taka sytuacja panuje od momentu, kiedy to Aragon.pl wszedł na polski rynek książek informatyczno-biznesowych. We wrześniu firma odnotowała 32% wzrost sprzedaży w porównaniu z poprzednim miesiącem. W październiku i listopadzie był to odpowiednio 39 i 43 procentowy wzrost. W grudniu, w związku z okresem przedświątecznym, sprzedaż w Aragon.pl wyniosłą aż 52% w stosunku do poprzedniego miesiąca. Firma ESC Poland, właściciel Aragon.pl, informuje także, że w styczniu sprzedaż również wzrośnie, mimo rekordowej sprzedaży w minione święta.

Popularność Aragon.pl wiąże się, jak to wynika z opinii klientów, z bardzo dobrą obsługą klienta. Zakupy w Aragon.pl można nazwać bez obaw przyjacielskimi. Średni czas realizacji zamówienia we wrześniu wynosił 4,64 dni, a w grudniu było to już tylko 3,41 dni roboczych. Księgarnia, jeżeli będzie się zbytnio ociągać z zamówieniem, przesyła książki za darmo.

Księgarnia Aragon.pl udostępniła także inne dane statystyczne. Co czwarty do tej pory zarejestrowany klient dokonał kolejnych zakupów. Średnio zamówienie opiewa na 2,39 egzemplarzy książki, a jego wartość to w okresie wrzesień-grudzień 67 zł z kosztami transportu.

Cebulski Kamil, marketing manager oraz współwłaściciel sklepu, stwierdził: „Załadowaliśmy odłamkowym w Polski rynek. Jeżeli tor lotu pocisku będzie zgodny z zaplanowaną trajektorią, Aragon.pl na pewno niebawem wejdzie do czołówki księgarni internetowych w Polsce”.

Kolejną nowością w Aragon.pl jest udostępnienie plików XML z zawartym w nich katalogiem sprzedawanych książek. Dzięki temu partnerzy PP Aragon.pl dysponują od teraz dużo większą swobodą przedstawiania oferty na swoich stronach www. Duże z tym wiąże nadzieje Tomasz Kapelak, współtwórca sklepu, odpowiedzialny za sprawy techniczne:

„Oczekujemy, że nasi Partnerzy zaczną wykazywać się własną inwencją i urozmaicą metody promocji książek z Aragon.pl. Bo muszę przyznać, że obecnie wielu z nich jest dość biernych – ograniczają się np. do umieszczenia rotatora książek w prowadzonym serwisie. Mam nadzieję, że dostęp do XML, który daje sporo nowych możliwości, poprawi ten stan rzeczy.”

http://www.aragon.pl

Sylwester KozakAragon podsumował rok

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.