Księgarnia Aragon.pl od początku swego istnienia notuje znaczny wzrost sprzedaży. Średnio 40% licząc miesiąc do miesiąca, czyli co 2 miesiące podwaja swoje obroty.
Taka sytuacja panuje od momentu, kiedy to Aragon.pl wszedł na polski rynek książek informatyczno-biznesowych. We wrześniu firma odnotowała 32% wzrost sprzedaży w porównaniu z poprzednim miesiącem. W październiku i listopadzie był to odpowiednio 39 i 43 procentowy wzrost. W grudniu, w związku z okresem przedświątecznym, sprzedaż w Aragon.pl wyniosłą aż 52% w stosunku do poprzedniego miesiąca. Firma ESC Poland, właściciel Aragon.pl, informuje także, że w styczniu sprzedaż również wzrośnie, mimo rekordowej sprzedaży w minione święta.
Popularność Aragon.pl wiąże się, jak to wynika z opinii klientów, z bardzo dobrą obsługą klienta. Zakupy w Aragon.pl można nazwać bez obaw przyjacielskimi. Średni czas realizacji zamówienia we wrześniu wynosił 4,64 dni, a w grudniu było to już tylko 3,41 dni roboczych. Księgarnia, jeżeli będzie się zbytnio ociągać z zamówieniem, przesyła książki za darmo.
Księgarnia Aragon.pl udostępniła także inne dane statystyczne. Co czwarty do tej pory zarejestrowany klient dokonał kolejnych zakupów. Średnio zamówienie opiewa na 2,39 egzemplarzy książki, a jego wartość to w okresie wrzesień-grudzień 67 zł z kosztami transportu.
Cebulski Kamil, marketing manager oraz współwłaściciel sklepu, stwierdził: „Załadowaliśmy odłamkowym w Polski rynek. Jeżeli tor lotu pocisku będzie zgodny z zaplanowaną trajektorią, Aragon.pl na pewno niebawem wejdzie do czołówki księgarni internetowych w Polsce”.
Kolejną nowością w Aragon.pl jest udostępnienie plików XML z zawartym w nich katalogiem sprzedawanych książek. Dzięki temu partnerzy PP Aragon.pl dysponują od teraz dużo większą swobodą przedstawiania oferty na swoich stronach www. Duże z tym wiąże nadzieje Tomasz Kapelak, współtwórca sklepu, odpowiedzialny za sprawy techniczne:
„Oczekujemy, że nasi Partnerzy zaczną wykazywać się własną inwencją i urozmaicą metody promocji książek z Aragon.pl. Bo muszę przyznać, że obecnie wielu z nich jest dość biernych – ograniczają się np. do umieszczenia rotatora książek w prowadzonym serwisie. Mam nadzieję, że dostęp do XML, który daje sporo nowych możliwości, poprawi ten stan rzeczy.”
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.