Arena.pl, platforma zakupowa oparta o ideę współwłasności, wypracowała prawie milion złotych przychodu startu, który nastąpił w lutym. Spółka do końca tego roku zakończy prace badawczo-rozwojowe.
Obecnie priorytetem jest zebranie doświadczeń rynkowych, ale mimo to skumulowany przychód ze sprzedaży już teraz wynosi 977 645,72 zł. W trzecim kwartale Spółka podjęła działania mające na celu pozyskanie wyselekcjonowanych sprzedawców a co za tym idzie zwiększeniu jakościowej oferty produktowej.
Na rynku jest miejsce dla kolejnego mocnego gracza, a naszym atutem jest oryginalny model współwłasności Arena.pl, który chcemy propagować. Mamy własną strategię, bardzo wyrazisty wizerunek i stabilne finansowanie. Mechanizm naszej platformy wykorzystuje nie tylko zwykłą potrzebę. Ma również na celu pobudzenie do rywalizacji. Za użytkowanie serwisu i bycie aktywnym otrzymujemy punkty, które możemy wymienić na atrakcyjne nagrody – powiedział Michał Kowalski, prezes Arena.pl S.A.
Zgodnie z ideą współwłasności, partnerzy Arena.pl mogą stać się jej właścicielami. Użytkownicy serwisu dokonując transakcji zbierają punkty, które mogą być w przyszłości wymienione m.in. na akcje Spółki. To pierwszy na świecie taki program współwłasności. Projekt jest finansowany wyłącznie przez polski kapitał. Większościowy pakiet akcji w Arena.pl posiada pośrednio LMB Capital – fundusz należący do Banku SGB, zrzeszającego polskie banki spółdzielcze.
Zapraszamy również do wywiadu z Michałem Kowalskim – „Arena.pl: chcemy być wiceliderem eCommerce w Polsce”, gdzie szerzej opisujemy ideę współwłasności i cele biznesowe projektu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.