Platforma zakupowa Arena.pl podsumowała pierwsze pół roku działania systemów odroczonych płatności „Zakupy na raty” oraz „Płacę później”. Z danych portalu wynika, że dostępne rozwiązania wypróbowało sześć tysięcy kupujących.
„Płacę później” to rozwiązanie działające na podobnej zasadzie jak karta kredytowa, czyli jest to system odroczonej płatności w terminie do 30 dni od dnia zakupu, nie wiążący się z dodatkowymi kosztami. Drugie z oferowanych rozwiązań to „Zakupy na raty”, czyli forma kupowania na raty jaką znamy z tradycyjnych sklepów.
Użytkownicy platformy decydujący się skorzystać z dostępnych rozwiązań, najczęściej wybierali ratalny system płatności. Od stycznia do czerwca br. liczba osób, które dokonały zakupów rozłożonych na raty wzrosła o 450 proc. Dwukrotnie wzrosła też liczba osób korzystających z płatności w systemie PayU „Płacę później”.
Znaczący skok w systemie zakupów ratalnych odnotowaliśmy na przełomie marca i kwietnia, gdy złożono o 210 proc. wniosków więcej oraz na przełomie maja i czerwca, kiedy w ciągu miesiąca liczba osób kupujących na raty wzrosła o 40 proc. – komentuje Alina Wojna, dyrektor marketingu Arena.pl. – Na raty najczęściej kupowano damskie rowery miejskie. Podobnie jak w tradycyjnym handlu, na nasze preferencje zakupowe wpływa pora roku i pogoda. Ścisłą korelacje widać chociażby w segmencie produktów Dom i Ogród – mówi Alina Wojna.
Arena.pl to polska platforma zakupowa łącząca sprawdzonych sprzedawców z kupującymi. Platforma dysponuje ofertą w kategoriach: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Pielęgnacja i zdrowie, Moda, Motoryzacja oraz Sport i rozrywka. Operator serwisu, spółka Arena.pl SA jest notowana na warszawskim rynku NewConnect.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!