Platforma zakupowa Arena.pl podsumowała pierwsze pół roku działania systemów odroczonych płatności „Zakupy na raty” oraz „Płacę później”. Z danych portalu wynika, że dostępne rozwiązania wypróbowało sześć tysięcy kupujących.
„Płacę później” to rozwiązanie działające na podobnej zasadzie jak karta kredytowa, czyli jest to system odroczonej płatności w terminie do 30 dni od dnia zakupu, nie wiążący się z dodatkowymi kosztami. Drugie z oferowanych rozwiązań to „Zakupy na raty”, czyli forma kupowania na raty jaką znamy z tradycyjnych sklepów.
Użytkownicy platformy decydujący się skorzystać z dostępnych rozwiązań, najczęściej wybierali ratalny system płatności. Od stycznia do czerwca br. liczba osób, które dokonały zakupów rozłożonych na raty wzrosła o 450 proc. Dwukrotnie wzrosła też liczba osób korzystających z płatności w systemie PayU „Płacę później”.
Znaczący skok w systemie zakupów ratalnych odnotowaliśmy na przełomie marca i kwietnia, gdy złożono o 210 proc. wniosków więcej oraz na przełomie maja i czerwca, kiedy w ciągu miesiąca liczba osób kupujących na raty wzrosła o 40 proc. – komentuje Alina Wojna, dyrektor marketingu Arena.pl. – Na raty najczęściej kupowano damskie rowery miejskie. Podobnie jak w tradycyjnym handlu, na nasze preferencje zakupowe wpływa pora roku i pogoda. Ścisłą korelacje widać chociażby w segmencie produktów Dom i Ogród – mówi Alina Wojna.
Arena.pl to polska platforma zakupowa łącząca sprawdzonych sprzedawców z kupującymi. Platforma dysponuje ofertą w kategoriach: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Pielęgnacja i zdrowie, Moda, Motoryzacja oraz Sport i rozrywka. Operator serwisu, spółka Arena.pl SA jest notowana na warszawskim rynku NewConnect.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.