Właściciel platformy sprzedaży Arena.pl zanotował w I połowie 2016 r. ponad 876 tys. zł przychodu i prawie 179 tys. zł zysku netto. Od momentu startu w lutym, do końca półrocza bieżącego roku, platforma podwoiła liczbę dostępnych produktów, których obecnie jest około 4 mln. Firma współpracuje z 2 tys. zarejestrowanymi sprzedawcami.
Zgodnie z ideą współwłasności, partnerzy Arena.pl mogą stać się jej właścicielami. Użytkownicy serwisu dokonując transakcji zbierają punkty, które mogą być w przyszłości wymienione m.in. na akcje Spółki. To pierwszy na świecie program współwłasności w społeczności, finansowany wyłącznie przez polski kapitał.
Naszym celem strategicznym jest pozycja wicelidera polskiego rynku e-commerce. Zanotowaliśmy mocny start, z którego jesteśmy zadowoleni. Na rynku jest miejsce dla kolejnego mocnego gracza, a naszym atutem jest m.in. oryginalny model współwłasności Arena.pl, który chcemy propagować – powiedział prezes Michał Kowalski.
Partnerem strategicznym projektu jest MasterCard, głównym udziałowcem jest fundusz LMB Capital, w połowie należący do Banku SGB.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.