Operator platformy arena.pl podpisał umowę z PayU – dostawcą płatności online. Dzięki podjętej współpracy, kupujący i sprzedający za pośrednictwem serwisu zyskają dostęp do szeregu nowych usług. Przedstawiciele obu firm podkreślają znaczenie tej kooperacji dla swoich biznesów.
Dzięki integracji z systemem PayU, kupujący będą mogli korzystać z płatności oraz dodatkowych rozwiązań, w tym m.in. z w pełni internetowych rat oraz odroczonych płatności PayU Płacę później.
Współpraca z PayU to kolejny ważny krok w naszej strategii rozwoju biznesu – przekonuje Marcin Jabłonski, CEO arena.pl – Stawiamy na sprawdzonego partnera, którego kompletny produkt może mieć realne znaczenie dla rozwoju firm, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem arena.pl. Jesteśmy przekonani, że nasi sprzedawcy w krótkim czasie odczują korzyści wynikające z integracji z PayU, a kupujący docenią usługi, które wspólnie im zaoferujemy – dodaje Jabłoński.
Arena.pl to kolejna platforma typu marketplace w portfolio spółki należącej do koncernu Naspers. Polski serwis dołącza do m.in. Allegro i AliExpress, które również korzystają z rozwiązań proponowanych przez PayU.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.