Pod koniec roku Swiift zrealizował akcję „Mikołaj”, w której główną nagrodą były wizyty Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie ich prezentami.
Akcja „Mikołaj” prowadzona jest w ramach Podaruj Dzieciom Słońce i platformy Rodzinna Kraina. Jest kontynuacją i podsumowaniem rocznego programu skierowanego do matek i rodzin, realizowanego tylko w sieci hipermarketów Carrefour przez Procter&Gamble.
Inicjatywa została tak przygotowana, aby połączyć Podaruj Dzieciom Słońce z benefitami dla rodzin robiących zakupy. Swiift odpowiada za koncept, kreację, mechanizm i organizację konkursu SMS, w którym do wygrania była wizyta Mikołaja z workiem pełnym prezentów dla całej rodziny, ale przede wszystkim dla dzieci. Zwycięzcy mogli od 6 do 23 grudnia zamówić jedną z 20-u gwarantowanych w konkursie wizyt Mikołaja. Wiele z wizyt odbyło się w Mikołajki, ale akcja trwała prawie do Wigilii. Gość, za każdym razem, witany był entuzjastycznie. Zdarzało się często, że dzieci same obdarowywały wytęsknionego gościa upominkami – rysowanymi i śpiewanymi.
W akcji wzięły udział wiodące marki Procter&Gamble: Vizir, Lenor, Ariel, Bonux, Pampers, Fairy, Pantene, Head&Shoulders, Gillette, Always, Naturella, Blend-a-med.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.