Startuje sklep internetowy Gillette

Opublikowano: 19 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Gillette, lider rynku produktów do golenia dla mężczyzn, uruchomił swój sklep internetowy. Utworzony we współpracy z Frisco.pl sklep internetowy Gillette oferuje pełną gamę produktów do golenia dla mężczyzn i kobiet oraz specjalne zestawy świąteczne.

Hanna LaskowskaStartuje sklep internetowy Gillette

HYPERmedia autorem kampanii nowego produktu Naturelli

Opublikowano: 15 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja interaktywna HYPERmedia opracowała internetową komunikację marketingową tamponów Naturella, nowego produktu w portfolio Procter&Gamble. Głównym celem realizowanych działań promocyjnych online jest zbudowanie świadomości marki i wywołanie u konsumentek skojarzeń z naturą, świeżością i ochroną skóry. HYPERmedia zaprojektowała specjalną stronę produktową w ramach portalu uroda.onet.pl, gdzie użytkowniczki mogą znaleźć informacje o zaletach tamponów Naturella i sprawdzić znaczenie hasła „Ciesz się swobodą …

Sylwester KozakHYPERmedia autorem kampanii nowego produktu Naturelli

Opcom w strukturach Grupy Eskadra

Opublikowano: 19 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Od 20 listopada 2006 r. wchodzi w życie umowa, na mocy której powstała spółka Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o. Firma powstała na bazie agencji interaktywnej Opcom i będzie jedną ze spółek tworzących Grupę Eskadra. Opcom jest agencją specjalizującą się w marketingu interaktywnym oraz mobilnym, która działa na rynku od blisko sześciu lat. Spośród sukcesów agencji Opcom szczególną uwagę zwracają …

Hanna LaskowskaOpcom w strukturach Grupy Eskadra

Zapachy Lenor w Internecie

Opublikowano: 18 kwietnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Procter&Gamble powierzył agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od trzech lat i odpowiada za marketing w Internecie większości marek tej firmy, również na Litwie, Łotwie i Estonii. Po raz pierwszy firma z sektora FMCG zdecydowała się na promocję płynu do płukania tkanin w Internecie. Akcja promocyjna została zaplanowana przez HYPERmedia …

Hanna LaskowskaZapachy Lenor w Internecie

Eksperci Blend-a-med w sieci

Opublikowano: 25 stycznia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Instytut Blend-a-med od teraz jest dostępny także on-line. Portal ekspercki Instytutu, przygotowany przez agencję interaktywną HYPERmedia (ISOBAR), to pierwsze w Polsce interaktywne kompendium wiedzy na temat zdrowia i pielęgnacji jamy ustnej. Pod adresem internetowym Instytutu Blend-a-med, www.blend-a-med.pl, można odnaleźć zarówno artykuły edukacyjne, uzyskać poradę specjalisty oraz stworzyć indywidualny Program Pielęgnacji Jamy Ustnej Blend-a-med. Za pomocą specjalnego formularza konsumenci mogą wpłynąć …

Sylwester KozakEksperci Blend-a-med w sieci

Nowe projekty HYPERmedia dla Procter&Gamble

Opublikowano: 2 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) zakończyła realizację dwóch nowych projektów dla marki Pampers (Procter&Gamble). Na początku sierpnia w Internecie swoją premierę miała Akademia Zdrowego Rozwoju oraz nowa odsłona witryny www.niemowle.onet.pl związana z konceptem ‚Spójrz na świat oczami dziecka’. Głównym celem akcji Akademii Zdrowego Rozwoju jest przybliżenie rodzicom świata małego dziecka i możliwość kontaktu z ekspertami Instytutu Pampers. Wszystko dzieje się w …

Sylwester KozakNowe projekty HYPERmedia dla Procter&Gamble