Popularność serwisu ArsLege.pl oferującego audio ustawy i prawnicze testy on Line, rośnie. Zaledwie po sześciu miesiącach funkcjonowania udało się osiągnąć wynik ponad 10 tysięcy unikalnych użytkowników dziennie.
– Stało się to, co musiało się stać i na co ciężko pracowaliśmy – cieszy się Tomasz Ostrowski Prezes Zarządu Prawomaniacy Sp. z o.o. będącej właścicielem serwisu Ars Lege. – Rzeczywiście wynik 10 tysięcy użytkowników dziennie, osiągnięty w tak krótkim czasie, dla wielu start-upów pozostaje jedynie w sferze marzeń. Nie zamierzamy jednak spocząć na laurach i chcemy dalej konsekwentnie realizować naszą strategię rozwoju i budowy multimedialnego centrum wiedzy prawniczej. To co osiągnęliśmy do tej pory, cieszy nas i motywuje, ale to dopiero początek. Nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa, – dodaje Ostrowski – najlepsze dopiero przed nami.
– Jedne z większych wyzwań jakie teraz stoją przed spółką to właściwa konwersja rosnącej popularności na sprzedaż swoich produktów, oraz konieczność budowy odpowiednio dobranej oferty reklamowej. Grupa docelowa użytkowników jest bardzo jasno określona i stanowi ciekawą i atrakcyjną grupę konsumentów – mówi Marek Dornowski z Funduszu INQBE, będącego inwestorem i współwłaścicielem serwisu – dużym błędem byłoby z tego nie skorzystać.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.