Projekt przygotowany przez Artegence dla marki Lech, dostępny pod adresem http://www.lech.pl/, został nagrodzony prestiżową nagrodą FWA – The Favourite Website Award, zostając serwisem dnia 19 października 2009.
The Favourite Website Awards to nagrody branżowe, określane mianem „internetowych Oscarów”, przyznawane od 9 lat w Wielkiej Brytanii. Celem konkursu jest promocja najnowszych trendów i innowacji w obrębie światowego web designu.
Strategia wykorzystania technologii 3D w działaniach promocyjnych dla marki Lech została opracowana przez Artegence jako świetnie pasująca do pozycjonowania się Lecha jako nowoczesnej marki piwa premium na polskim rynku – zaskakującej, angażującej, zachęcającej do zabawy.
Tworząc strategię komunikacji obecnej promocji Lech postawił przed Artegence trzy wyzwania. Pierwszym było pozycjonowanie w długim okresie marki Lech jako premium. Drugim znalezienie właściwego przeniesienia idei zawartej w haśle „Więcej z życia“. Trzecim, najważniejszym, podniesienie sprzedaży.
Punktem wyjścia przy tworzeniu strategii komunikacji obecnej promocji było przeniesienie działań ATL prowadzonych pod hasłem „Więcej z życia“ na grunt mediów interaktywnych. W przypadku Lecha oczywiste było dla mnie, że w warstwie przekazu wizualnego idea udostępnienia użytkownikom trzeciego wymiaru jest niczym innym jak idealną egzemplifikacji tego hasła. W normalnym życiu wszystkie filmy, gry, widzimy w 2D. A świat Lecha oferuje… więcej z życia. Czyli właśnie 3D. Stąd wziął się pomysł stworzenia serii eventów 3D oraz stworzenie serwisu WWW 3D, który do nich nawiązuje. – wyjaśnia Bartłomiej Wyszyński, dyrektor ds. strategii Artegence.
W Internecie technologia 3D pozwala oddać kształty i barwy, a także wzajemne rozmieszczenie elementów w przestrzeni i głębię obrazu. Prezentowane sceny stanowią złożenie dwóch obrazów przygotowanych z różnych perspektyw, odpowiadającym odległości pomiędzy oczami.
W Polsce na taką skalę 3D nie wykorzystał nikt. Zdarzały się drobne eksperymenty. Głównym problemem jest dystrybucja okularów oraz ich koszt. W przypadku kampanii dla Lecha problem rozwiązaliśmy koncentrując się nie na marce, ale na nowym filmie 3D, stworzonym przez znanego artystę. Otóż nie można go obejrzeć bez oryginalnych okularów, a te są dostępne tylko w opakowaniu napoju. Stworzony przez Artegence schemat działania promocji z założenia powinien mieć mocne przełożenie na sprzedaż, ale też na długość kontaktu z marką i pozycjonowanie premium. – komentuje Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający Artegence.
Nagrodzony właśnie serwis jest kolejnym projektem przygotowanym przez Artegence dla marki Lech, który otrzymał FWA. Poprzednio, w dniu 25 lipca br, tę samą nagrodę otrzymał serwis nowakaledonia.pl.
Technologię 3D dział produkcji wideo Artegence wykorzystał kilkukrotnie przygotowując filmy prezentujące letnie imprezy Lecha: Projekt Plaża, zrealizowany wspólnie z telewizją TVN, Audioriver, Przystanek Woodstock i Lech Bike Festiwal.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.