Pod koniec lipca 2005 r. agencja interaktywna Artegence uruchomiła nowy portal promujący Olej Kujawski. Cały serwis ma charakter komiksu opartego na kanwie detektywistycznej historii, w której Adam Kujawski, nasz ponadprzeciętny, przystojny, wirtualny gospodarz zaznajamia nas z Super Gadżetem – w domyśle Olejem Kujawskim.
Zamiast przedstawienia suchych faktów, z czym często możemy się spotkać w przypadku reklam produktów z tego segmentu rynku, wciągnięci zostajemy w barwną przygodę z udziałem przesympatycznego Adama Kujawskiego.
W serwisie Adama Kujawskiego mamy możliwość nawigacji przy pomocy zarówno menu standardowego, jak i kontekstowego. Ponadto – i jest to nowość – możemy również skorzystać z menu po wciśnięciu prawego przycisku myszy, a także przycisków 'wstecz’ i 'naprzód’ przeglądarki, co jest niezmiernie rzadko wykorzystywane w przypadku stron flash.
Dużym ułatwieniem funkcjonalnym serwisu jest inteligentny sposób ładowania kolejnych podstron. Najpierw ładuje się strona główna, czemu towarzyszy znana już z wcześniejszych reklam Oleju Kujawskiego melodia, a następnie doładowują się w tle dalsze podstrony, co daje końcowy efekt poruszania się po serwisie bez zbędnego oczekiwania na doładowanie kolejnych kilobajtów.
Główne działy strony to m.in. Epizody, gdzie możemy obejrzeć zabawne historyjki komiksowe z Super Gadżetem w roli głównej. Nowością jest sekcja Szuflada, gdzie odwiedzający znajdzie co miesiąc nowe tapety oraz wygaszacze ekranu. Atrakcyjnym elementem serwisu jest również gra w stylu 'paintball shooting’ w której do wygrania jest 100 kubków z podobizną Adama Kujawskiego oraz Super Gadżetu.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.